Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Condiţii de participare la concurs:
- absolvent licențiat al învățământului superior;
- constituie avantaj experiența în domeniul de activitate (de ex. piața energiei electrice/gaze naturale pe segmente de clienți);
- capacitate de analiză și sinteză;
- abilități organizatorice și de planificare;
- bune abilități de comunicare și relaționare;
- cunoștințe temeinice în ceea ce privește utilizarea calculatorului (Microsoft Office);
- cunoștinte de limba engleză;
- activitatea se va desfășura în București.
Principalele responsabilitati:
- Analizează competiția și identifică zonele cu potential de dezvoltare precum si riscurile care pot apărea;
- Răspunde de elaborarea planului de acțiuni și de îndeplinirea obiectivelor segmentului de clienți alocat;
- Segmentează clienții (casnici si non-casnici) pe baza unor criterii de segmentare multiple și contribuie la implementarea rezultatelor procesului de segmentare în sistemele informatice ale companiei;
- Propune servicii noi sau/și îmbunătățirea celor existente, pe baza analizei de piață, a profilelor de segment și a zonelor cu potential de dezvoltare;
- Relaționează in permanență cu echipe diferite din departmentele cu impact în activitatea curentă (ex. Vanzari, Marketing, IT, Financiar), participă la proiecte comune cu aceste echipe și iși aduce aportul necesar indeplinirii cu success al obiectivelor comune;
- Monitorizează în permanență rezultatele segmentului de clienti alocat prin alcătuirea de analize și rapoarte recurente și ad-hoc;
- Evaluează capabilitățile canalelor de vânzare și întocmește planurilor de dezvoltare pentru acestea (ex. Plan de training);
- Evaluează și propune îmbunătățirea aplicațiilor informatice folosite de canalele de vânzare (ex. CRM) și contribuie activ la implementarea cu succes a propunerilor de îmbunătățire aprobate;
- Elaborează și implementează țintele de vânzari (ex. pe segmente, pe regiuni, pe canale, pe produse, etc) și a planului de comisionare aferent;
- Dezvoltă planul de acțiuni cu privire la segmentul de clienți, acțiuni cu impact în zonele de achiziție, retenție, creșterea valorii bazei existente, creșterea gradului de satisfacție al clienților, creşterea loialității clienților, conforme cu obiectivele companiei.