Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Condiţii de participare la concurs:
- absolvent licențiat al învățământului superior;
- experiență minimă de 5 ani în domeniul marketingului;
- cunoștințe avansate legate de campaniile de marketing, de promovare a produselor si a serviciilor;
- capacitate de analiză, conștiinciozitate și inițiativă;
- foarte bune abilități de comunicare și relaționare;
- cunoștințe foarte bune ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint);
- cunoștinte de limba engleză;
Activitatea se va desfășura în București.
Principalele responsabilități:
- este responsabil de planificarea și gestionarea campaniilor de promovare a produselor și serviciilor;
- dezvoltă planuri detaliate pentru promoții, în conformitate cu strategia de marketing; analizează publicul țintă pentru a determina tipul de ofertă promoțională care ar fi cea mai eficientă;
- coordonează campaniile de marketing, urmărește, analizează și evaluează planul de promovare a produselor/serviciilor;
- este responsabil de definirea, dezvoltarea, producția și distribuția materialelor de campanie pentru a îndeplini datele de lansare;
- întocmește brief-urile necesare dezvoltării campaniilor de promovare pentru produse și servicii impreună cu Product Managerul responsabil;
- colaborează cu agențiile de publicitate și agențiile de media în vederea promovarii produselor;
- dezvoltă materiale de comunicare/promovare pentru diferite canale – ex. materiale pentru OC (afise, pliante etc), mesaje promovarea online (pe diverse canale);
- se asigură că echipele de vânzări și oficiile de relații cu clienții sunt la curent cu campania, comunică detaliile campaniei;
- întocmește comunicările către forța de vânzare, oferă reprezentanților de vanzări informații despre funcționarea campaniei, explică modul în care aceasta va ajuta la creșterea vânzărilor, care sunt beneficiile campaniei și modul de participare;
- monitorizează campaniile de promovare pentru a se asigura că se desfășoară fără probleme și pentru a măsura rezultatele; examinează costurile față de bugetele inițiale ale campaniei și estimează rentabilitatea campaniei în ceea ce privește creșterea vânzărilor sau conștientizarea produselor;
- lucrează cu echipa de product management, price management și vânzări pentru a crea promoții;
- lucrează alături de echipa de dezvoltare a produselor pentru a încorpora promoții, după finalizarea produsului.