Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Activitatea se va desfășura în cadrul Departamentului de Integrare Capacități de Producție
Principalele cerințe ale postului:
- absolvent licențiat al unei instituții de învățământ superior în domeniul juridic;
- constituie avantaj deținerea unei diplome/certificări de manager de proiect/administrarea afacerilor;
- experiență în domeniul juridic de minim 5 ani;
- experiență în domeniul M&A minim 2 ani;
- cunoașterea legislației în domeniul energetic;
- cunoștințe solide în domeniul dreptului civil, societar și comercial;
- spirit de echipă, asumarea responsabilității, abilități de comunicare;
- spirit inovativ, obiectivitate, profesionalism, gândire analitică, capacitate de sinteză; orientare spre rezultate;
- capacitatea de a facilita și coordona simultan mai multe termene limită și de a răspunde rapid solicitărilor; capacitate de organizare și decizie;
- cunoștințe avansate ale pachetului Microsoft Office: Word, Excel, Power Point, Outlook;
- cunoștințe avansate de limbă engleză;
Responsabilitățile postului:
În cadrul proiectelor la care participă/le coordonează:
- realizează analiza proceselor implicate;
- selectează, implementează și monitorizează aplicarea metodelor, tehnicilor și instrumentelor specifice adecvate derulării managementului de proiect;
- organizează și planifică activitățile specifice proiectelor derulate (redactarea documentației necesare și obținerea aprobărilor corporative necesare);
- derulează proiectele alocate în toate etapele planificate, ținând cont de aceste etape și de resursele disponibile alocate fiecărui proiect în parte;
- respectă planificarea aferentă proiectelor și comunică termenele și evoluția proiectelor;
- derulează și monitorizează activitățile, evoluția și stadiul de implementare a proiectelor;
- respectă procedurile specifice și utilizează aplicațiile asociate;
- implementează metodologiile de optimizare a proceselor menite să crească eficiența proceselor derulate;
- elaborează rapoartele specifice activității de management al proiectelor solicitate de managementul societății;
Particularitățile postului ocupat:
- participarea în procesul de analiză și derulare cu privire la strategia de dezvoltare a societății;
- urmărirea respectării legalităţii în desfăşurarea tuturor activităţilor societăţii;
- acordarea de consultanţă-asistenţă juridică necesară în vederea desfăşurării activităţii;
- colaborarea la întocmirea proiectelor de contracte ce urmează a fi perfectate cu partenerii contractuali;
- centralizează la nivelul societăţii datele şi situaţiile solicitate de către conducere;
- urmăreşte respectarea dispoziţiilor legale cu privire la conservarea, apărarea și gestionarea patrimoniului societăţii, în colaborare cu compartimentele competente;
- urmăreşte aplicarea corectă a legislaţiei în activitatea departamentui şi propune măsuri corective în cazul în care se constată abateri;
- asigură corectitudinea din punct de vedere juridic al lucrărilor efectuate;
- asigură confidenţialitatea şi, după caz, secretul de serviciu;
- avizează şi contrasemnează actele cu caracter juridic ;
- participă la negocierea şi avizarea contactelor;
- întocmeşte şi negociază precontracte;
- structurarea şi conducerea tranzacţiilor;
- întocmirea şi negocierea contractelor necesare pentru tranzacţii şi a documentelor însoţitoare;
- servicii de consultanță ulterioare încheierii contractelor;
- consultanţă cu privire la finanţarea achiziţiilor.