Consultant Management Senior

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Activitatea se va desfășura în cadrul Departamentului de Integrare Capacități de Producție

Principalele cerințe ale postului:

  • absolvent licențiat al unei instituții de învățământ superior în domeniul juridic;
  • constituie avantaj deținerea unei diplome/certificări de manager de proiect/administrarea afacerilor;
  • experiență în domeniul juridic de minim 5 ani;
  • experiență în domeniul M&A minim 2 ani;
  • cunoașterea legislației în domeniul energetic;
  • cunoștințe solide în domeniul dreptului civil, societar și comercial;
  • spirit de echipă, asumarea responsabilității, abilități de comunicare;
  • spirit inovativ, obiectivitate, profesionalism, gândire analitică, capacitate de sinteză; orientare spre rezultate;
  • capacitatea de a facilita și coordona simultan mai multe termene limită și de a răspunde rapid solicitărilor; capacitate de organizare și decizie;
  • cunoștințe avansate ale pachetului Microsoft Office: Word, Excel, Power Point, Outlook;
  • cunoștințe avansate de limbă engleză;

 

Responsabilitățile postului:

  •  În cadrul proiectelor la care participă/le coordonează:
    • realizează analiza proceselor implicate;
    • selectează, implementează și monitorizează aplicarea metodelor, tehnicilor și instrumentelor specifice adecvate derulării managementului de proiect;
    • organizează și planifică activitățile specifice proiectelor derulate (redactarea documentației necesare și obținerea aprobărilor corporative necesare);
    • derulează proiectele alocate în toate etapele planificate, ținând cont de aceste etape și de resursele disponibile alocate fiecărui proiect în parte;
    • respectă planificarea aferentă proiectelor și comunică termenele și evoluția proiectelor;
    • derulează și monitorizează activitățile, evoluția și stadiul de implementare a proiectelor;
    • respectă procedurile specifice și utilizează aplicațiile asociate;
    • implementează metodologiile de optimizare a proceselor menite să crească eficiența proceselor derulate;
    • elaborează rapoartele specifice activității de management al proiectelor solicitate de managementul societății;

     

  • Particularitățile postului ocupat:
    • participarea în procesul de analiză și derulare cu privire la strategia de dezvoltare a societății;
    • urmărirea respectării legalităţii în desfăşurarea tuturor activităţilor societăţii;
    • acordarea de consultanţă-asistenţă juridică necesară în vederea desfăşurării activităţii;
    • colaborarea la întocmirea proiectelor de contracte ce urmează a fi perfectate cu partenerii contractuali;
    • centralizează la nivelul societăţii datele şi situaţiile solicitate de către conducere;
    • urmăreşte respectarea dispoziţiilor legale  cu privire la conservarea, apărarea și gestionarea patrimoniului societăţii, în colaborare cu compartimentele competente;
    • urmăreşte aplicarea corectă a legislaţiei în activitatea departamentui şi propune măsuri corective în cazul în care se constată abateri;
    • asigură corectitudinea din punct de vedere juridic al lucrărilor efectuate;
    • asigură confidenţialitatea şi, după caz, secretul de serviciu;
    • avizează şi contrasemnează actele cu caracter juridic ;
    • participă la negocierea şi avizarea contactelor;
    • întocmeşte şi negociază precontracte;
    • structurarea şi conducerea tranzacţiilor;
    • întocmirea şi negocierea contractelor necesare pentru tranzacţii şi a documentelor însoţitoare;
    • servicii de consultanță ulterioare încheierii contractelor;
    • consultanţă cu privire la finanţarea achiziţiilor.

    Întrebări frecvente

    • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ELECTRICA FURNIZARE SA pe Angajat.ro?

    • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ELECTRICA FURNIZARE SA pe Angajat.ro?

    • Pe ce poziții are ELECTRICA FURNIZARE SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?