Candidatul ideal
* Min. 2 ani experiență în administrarea unui portofoliu de clienți sau operator call-center;
* Cunoașterea limbilor germane și engleze la nivel avansat (scris și verbal);
* Studii superioare;
* Excelente abilități de operare PC;
* Interese sau pasiuni în trendurile de web și social media;
* Excelente abilități de comunicare și relaționare, atitudine orientată către client;
* Entuziasm, capacitate de organizare și cooperare;
* Capacitate analitică și atenție la detalii;
* Abilități de negociere;
* Cunoștințe în domeniul marketing și IT reprezintă un avantaj.
Descrierea jobului
* Administrează portofoliul de clienți;
* Preia solicitările primite de la clienți;
* Creează oferte și participă la negocierile cu clienții;
* Identifică corect nevoile clientului și îi oferă suportul necesar;
* Înregistrează complet și corect informațiile obținute în urma apelurilor;
* Promovează și vinde serviciile oferite de companie;
* Comunică cu echipa de dezvoltatori software;
* Întocmește diverse informări și rapoarte/ prezentări;
BENEFICII OFERITE :
* Training de specialitate pentru a învăța tot ce trebuie să știi pentru a-ți îndeplini cu succes sarcinile de lucru;
* Salariu motivant (în funcţie de cunoştinţe şi experienţă);
* Proiecte complexe şi interesante din diverse domenii;
* Stabilitate,
* Mediu de lucru plăcut;
* Echipa tânără şi dinamică;
* Asigurare medicală privată;
* Acces gratuit la săli de sport;
Descrierea companiei
We make IT happen!
Dezvoltă-ţi afacerea online cu servicii IT şi software profesionale, livrate de o echipă pasionată şi cu experienţă.
Sporeşte-ţi vizibilitatea în mediul online cu ajutorul nostru şi vei beneficia de:
* consiliere şi consultanţă specializate pe nevoile afacerii tale;
* produse de calitate dezvoltate conform celor mai noi tendinţe IT şi software;
* peste 10 ani de experienţă de lucru pentru clienţi locali şi internaţionali.