Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
Ce ne dorim sa prezinte noul coleg/ noua colegă:
- experiență de minim 2 ani pe o poziție similară sau HR Business Partner
- studii superioare finalizate
- abilități excelente de comunicare (scris, verbal), empatie si diplomatie
- abilități de organizare și planificare/ prioritizare
- proactivitate si agilitate, spirit de echipă
- abilități de mediere și rezolvare a problemelor apărute în zona alocată
- cunoștințe operare PC: MS Office (Outlook, Word, Excel)
- cunoștințe solide de legislația muncii
- permis auto (categoria B)
Descrierea jobului
Care vor fi responsabilitățile:
- gestionarea activităților de resurse umane pentru farmaciile alocate din regiunile: Centru, Nord-Vest si Vest
- recrutarea, selecția și angajarea de personal pentru structura de farmacii
- implementarea politicilor de resurse umane în zona alocată și verificarea aplicării acestora
- organizarea activităților specifice departamentului de Resurse Umane în zona alocată și acordarea de suport Directorului Regional de Vânzări
- centralizarea tuturor informațiilor aferente procesului de recrutare și întocmirea de rapoarte către management
- implicarea activă în proiecte de resurse umane (prezentări universități, Employer Branding), precum și dezvoltarea de programe de Employee Engagement
- implicarea activă în procesul de inducție și orientare a noilor angajați
- dezvoltarea și implementarea planului de succesiune și management al carierei pentru pozițiile din zona alocată
- suport oferit Directorului Regional prin interacțiunea permanentă cu angajații din farmacii pentru a testa nivelul de satisfacție și fidelitate al acestora.
Activitatea presupune vizite periodice la farmaciile din zona alocată. Daca exista disponibilitate de a se deplasa, persoana poate fi locata si oraselor alaturate din regiunile mentionate.
Care vor fi beneficiile tale:
- pachet salarial competitiv (salariu fix + tichete de masă + bonusuri de performnță)
- toate instrumentele de lucru necesare bunei desfășurări a activității: laptop, telefon mobil, autoturism, combustibil
- card de reducere în farmaciile Dona
- 7 card, Bookster
- mediu de lucru profesionist și oportunitatea dezvoltării carierei in numeroase activitati si procese de HR
- activități de teambuilding și diverse evenimente cu scop de sudare și incentivare a echipei
Activitatea este preponderent de teren, fiind 50% activitate de birou si 50% activitate de teren.
Ne poti trimite CV-ul tau si pe adresa
Candidatura ta va fi tratată cu confidentialitate.
Apreciem interesul și mulțumim tuturor candidaților, însă doar cei care îndeplinesc cerințele din anunț vor fi contactați. Vă mulțumim pentru înțelegere!
Descrierea companiei
Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate nume în retail-ul farmaceutic din România, cu o reputație solidă construită în cei peste 25 de ani de activitate. În fiecare zi, în oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi întâmpinat cu atenție, grijă, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienți trec lunar pragul Farmaciilor DONA.
Peste de profesioniști în domeniul sănătății lucrează în Grupul DONA, cu toții find devotați unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ.
Alătură-te și tu echipei DONA!