Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Principalele tale responsabilități:
- Servirea clienților rapid și amabil, pentru că zâmbetul are puterea de a le face clienților ziua mai frumoasă;
- Intampini clientii
- Gestionezi retururile clientilor conform politicilor magazinului
- Te asiguri de solutionarea intrebarilor/sesizarilor sau reclamatiilor clientilor, comunici clientilor informatiile
solicitate referitoare la produse/promotii/servicii oferite de magazin
-Dai dovada de intelegere si toleranta in relatia cu clientii si colaboratorii din magazin.
Ceea ce oferim:
• Tichete de masă
• Prime de Paști și Crăciun;
• Asigurare medicală privată
• Sporuri pentru weekendurile lucrate
• Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces)
• Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;
• Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;
• Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.
*Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic
pentru a face parte din procesul nostru de selecție.
La Carrefour încurajăm persoanele cu dizabilități, pe cei care provin din minoritățile etnice sau aflate în
dificultate și/sau din grupuri defavorizate care doresc un loc de muncă, să se dezvolte profesional, să
obțină competente și să se bucure de aceleași oportunități ca și alții! Punem preț pe egalitatea de șanse
și incluziune și susținem diversitatea în echipele noastre, dincolo de gen, vârstă, etnie, religie, abilități,
experiență. În prezent peste 70% dintre angajații noștri sunt femei, pe care le susținem prin diferite
inițiative în ceea ce privește dezvoltarea lor profesională, atât prin programe de mentoring, cât și prin
planuri individuale.
Și tu poți face parte din echipa noastră!
Aplică și vino în echipa Carrefour!