Consultant Suport Clienti (6/8h)

Salar net
nespecificat

Candidatul ideal

Consultant Suport Clienti
Ca sa iti faci o idee despre colegii pe care ii cautam, iti povestim despre cum arata echipa noastra in prezent.

Ea este formata din persoane care sunt:​

  • Studenti sau absolventi de studii superioare
  • Pasionati de domeniul medical si/sau persoane dornice sa afle mai multe despre acest domeniu
  • Prietenosi, deschisi si flexibili
  • Pregatiti sa asculte clientii si sa le rezolve solicitarile prin serviciile oferite de compania noastra

Descrierea jobului

Ce vei face tu?

  • Vei prelua, inregistra si rezolva apelurile telefonice de la clienti
  • Vei oferi toate informatiile necesare catre clienti
  • Vei consilia clientii cu privire la produsele de asigurare din pachetul lor
  • Poti alege intre o norma part-time, de 6h sau o norma full-time, de 8h
  • Ai posibilitatea de a-ti alege orele de lucru, in intervalul 7:00 -22:00
  • 5 zile pe saptamana, la alegere
  • In sediul nostru din cladirea Equilibrium - Strada Gara Herăstrău, nr. 2, et. 4, la maxim 10 minute de mers pe jos de la statia de metrou Aurel Vlaicu
De ce ai aplica la acest job?
  • Iti doresti sa oferi servicii de calitate pentru clientii companiei
  • Iti doresti sa iti dezvolti abilitatile de lucru cu clientii
  • Stii ca performanta este bonusata motivant din punct de vedere financiar
Ai salariu de intrare:

Norma 6h: 1125 Ron Net + 200 Ron Tichete masa
Norma 8h: 1500 Ron Net + 300 Ron Tichete masa
Posibilitate de majorare dupa 3 luni de activitate cu 300 lei net norma de 8h si 225 lei net norma de 6h
In plus, poti avea si alte bonusuri lunare, in functie de productivitate si de performanta
  • Ai asigurare medicala, dentara si de accident privata Signal Iduna
  • Ai 22 zile de concediu de odihna anual
  • Ai acces in reteaua de Sali 7 Card

Descrierea companiei

SIGNAL IDUNA este o companie de asigurari medicale, private, prezenta pe piata din Romania din anul 2008. Compania isi are originile in Germania, unde activeaza de peste 100 de ani.

Signal Iduna Romania dispune de un serviciu full time de efectuare de programari telefonice la clinicile din retea, prin intermediul serviciului Call-Center. Principalul rol al departamentului este de a oferi asistenta pentru accesarea serviciilor noastre.