Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Ofera asistenta tehnica de tip help-desk si asigura rezolvarea erorilor sistemului Microsoft Dynamics NAV versiunea standard localizata;
- Ofera consultanta telefonica clientului, ori de cate ori este necesar;
- Soluţionează erori generate de utilizarea necorespunzatoare;
- Colaboreaza cu dezvoltatorii pentru realizarea cerintelor;
- Colaboreaza cu managerul de departament la estimarea timpilor pentru solutionarea cerintelor;
- Efectueaza testarea dezvoltarilor si procedurile de lucru pentru acestea.
Cerinte:
- Absolvent studii economice superioare;
- Experienta intr-un rol similar - de preferat minim 1 an;
- Spirit analitic;
- Cunostinte baze de date - constituie un avantaj;
- Cunostinte avansate pachet MS Office;
- Fire proactiva;
- Abilitati de comunicare;
- Limba engleza (scris, citit, vorbit) - nivel mediu.
Oferta:
- Traininguri si certificari Microsoft
- Oportunitati de dezvoltare in cadrul unei echipe tinere si profesioniste
- Suport pentru certificari profesionale
- Proiecte provocatoare si inovatoare
-
Salariu aliniat la nivelul pietei
-
Abonament servicii medicale (retea privata)
-
Mediu de lucru dinamic si placut, team buildings, team parties
Toate informatiile vor fi tratate cu confidentialitate. Vor fi contactati doar candidatii selectati.