Consultant Suport Tehnic - Dynamics CRM

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cautam colegi noi in echipa de suport tehnic, pentru solutia Microsoft Dynamics CRM. Responsabilitatile constau in preluarea telefonica, email sau chat a cerintelor clientilor, trimiterea lor spre rezolvare si instiintarea clientilor in legatura cu modul de solutionare si furnizare a solutiilor.

Locatia jobului este in Bucuresti si/sau Sibiu. 

Candidatul ideal:

  • Cunoasterea solutiei Microsoft Dynamics CRM reprezinta un avantaj (nu este o conditie obligatorie, oferim training performant in aceasta privinta)
  • Dorinta si abilitatea de a invata si a aplica tehnologii noi
  • Fluenta in limba limba engleza
  • Abilitati excelente de relationare, atitudine proactiva si dorinta reala de a ajuta clientii
  • Ownership si responsabilitate asupra performantelor, reale abilitati de prioritizare si time management
  • Cunostinte avansate ale suitei Microsoft Office (Word, Excel si PowerPoint)

Ce oferim:

  • Training gratuit pentru o solutie software Dynamics CRM, folosita la nivel mondial de catre clienti si parteneri Microsoft
  • Posibilitatea de promovare in roluri de consultant de business sau in echipa de vanzari
  • Mediul si provocarile necesare pentru a testa si a invata tehnologii noi
  • Program informal de mentoring

Despre noi:

ASG (Aleman Software Group) face parte din grupul de firme Aleman Consulting si este una dintre cele mai inovative companii romanesti, furnizoare de consultanta, software si servicii de outsourcing. Infiintata in, Aleman Consulting este axata pe consultanta si software de business care incurajeaza progresul si ajuta companiile sa-si creeze viitorul in afaceri.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ASG pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ASG pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ASG locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?