Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Activitatea se va desfasura in Bucuresti.
Condiţii de participare la concurs:
- Absolvent licențiat al învățământului superior;
- Capacitate de analiză și sinteză a informațiilor;
- Cunostinte privind piață de energie;
- Cunoștințe avansate de utilizare a calculatorului:
-
- obligatoriu: Microsoft Office –Excel, PowerPoint, Word, Outlook;
- constituie avantaj cunoașterea programului OPEN (incl. OPEN Reports);
- experiență de lucru în CRM, utilizare platforme licitații energie/servicii;
- Capacitatea de a prioritiza în mod corect sarcinile atribuite; de a stabili un calendar realist, de gestionare eficientă a timpului și volumului de muncă;
- Nivel ridicat al angajamentului şi orientare către lucrul în echipă; abilități de comunicare adecvate în relațiile interpersonale, dezvoltarea de relații eficiente;
- Orientare către atingerea obiectivelor;
- Cunoștinte de limba engleză;
Principalele atribuții ale postului:
- Oferă servicii suport pentru desfășurarea activității de vânzare a managerilor clienți cheie;
- Gestionează procesele de raportare, întreținere conturi în sistemele informatice, arhivare, pregătire documente licitații, pregătire oferte, pregătire contracte, corespondență interdepartamentală/clienți cât și alte activități de suport din cadrul Departamentului Clienți Cheie.
- Întocmește analize și rapoarte periodice/ad-hoc pentru raportările specifice Departamentului Clienți Cheie;
- Capacitatea de a prioritiza in mod corect sarcinile atribuite; de a stabili un calendar realist, de gestionare eficienta a timpului și volumului de muncă,
- Analizează/documentează dezvoltările în CRM în concordanţă cu cerinţele de business.
- Relaționează în permanență cu echipa de manageri clienți cheie în vederea îndeplinirii obiectivelor de vânzare ale departamentului;