Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- Absolvent de Inginerie, preferabil facultatea de Hidrotehnica, Instalatii, Energetica;
- Experienta minimum 3-5 ani intr-un departament tehnic/ofertare, in domeniul echipamentelor pentru sisteme de HVAC, sanitare, stins incendii, aplicatii municipale-apa curata si apa uzata;
- Cunostinte de limba engleza la un nivel mediu-avansat;
- Cunostinte de operare AutoCad la un nivel incepator;
- Cunostinte MS Office;
- Cunostinte generale in domeniul instalatiilor electrice si al automatizarilor;
- Orientare spre client/rezultat;
- Experienta in managementul relatiei cu clientii (sistem CRM);
- Personalitate dinamica, comunicativa, organizata, analitica;
- Capacitatea de a lucra intr-o echipa;
- Capacitate de organizare si planificare a activitatilor.
Descrierea job-ului
- Acordare de suport tehnic clientilor prin telefon sau e-mail;
- Analizare oferte de la clienti in vederea intocmirii ofertei tehnice si de pret;
- Studieaza caiete de sarcini pentru identificarea solutiei tehnice potrivite din gama de produse;
- Oferirea de raspunsuri si documentatii tehnice pentru clarificari aparute in cadrul licitatiilor;
- Intocmirea ofertei tehnice in conformitate cu cerintele clientilor;
- Asigurarea de suport tehnic pentru departamentul de vanzari;
- Colaborarea cu celelalte departamente din Cadrul companiei;
- Propunere metode de imbunatatire a activitatii din cadrul departamentului Tehnic;
- Mentinerea unui nivel ridicat de cunostinte si de aplicare a produsului;
- Aptitudini de Project Management: urmarirea etapelor proiectelor precum si urmarirea termenelor si a costurilor;
- Efectuare Deplasari (cand este cazul);
- Efectuarea de prezentari cu continut tehnic.
Beneficii