Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Prezintă, promovează şi vinde produsele şi serviciile societăţii în conformitate cu standardele şi politicile comerciale agreate
- Administrează şi dezvoltă portofoliul de clienţi
- Stabileşte şi participă la negocierile cu clienţii
- Întocmeşte şi transmite către serviciile de producţie documentaţia necesară executării contractelor de prestări servicii
- Participă activ la planificarea şi implementarea strategiei de vânzări
- Arhivează documentele la dosarele cu contracte, după rezolvarea solicitărilor
- Preia şi rezolvă solicitările transmise telefonic sau primite pe e-mail de la clienţi
- Urmăreşte realizarea planului lunar, trimestrial şi anual de vânzări
- Întocmeşte oferte de pret în urma solicitarii clientilor
- Efectuează activităţile de întreţinere a tehnicii de calcul
- Încheie contracte de prestări servicii tip aviz de principiu
Cerinte:
- Studii medii/superioare finalizate
- Experienţa pe un post similar prezintă avantaj
- Operare PC (redactare in Word) – nivel avansat
- Prezenţă placută, foarte bune abilitaţi de comunicare
- Orientare către rezultate
Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare.
Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceştia.
Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.