Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu o prezență de peste 20 ani pe piața națională și internațională în industria produselor de folosință îndelungată, specializată în producerea și comercializarea produselor de tâmplărie termoizolantă, rolul de
CONSULTANT VÂNZĂRI
Locație: București
Nr. poziții vacante: 1
Cerințe:
- experiență de minim 2 ani în vânzări de tip business to business (B2B) și/sau business-to-consumer (B2C);
- experiență în implementarea și asigurarea unui proces de vânzări eficient: de la prospectare, calificare, abordare, identificare nevoi până la ofertare, negociere, închiderea vânzării și follow up;
- foarte bune abilități de analiză, sinteză, management al timpului și organizare strategică în vânzare;
- inițiativă, proactivitate, seriozitate și perseverență în atingerea obiectivelor propuse;
- prezență placută, agreabilă cu o bună capacitate de a comunica, înțelege și relaționa ușor cu diferite categorii socio-profesionale;
- atitudine pozitivă și abordare consultativă;
- bune cunoştinţe de operare a pachetului Microsoft Office;
- cunoştinţe de limba engleză - nivel mediu/ avansat;
- permis de conducere categoria B și disponibilitate la deplasări în teritoriu;
- studii medii sau superioare finalizate.
Reprezintă un avantaj:
- buna cunoaștere a pieței de specific: dinamică, trenduri, tendințe, competitie;
- experiența în domeniul vânzării produselor de tâmplărie;
- studiile în domeniul tehnic.
Responsabilități:
- prospectarea activă și permanentă a pieței pentru identificarea de noi clienți, menținând astfel ritmul susținut de dezvoltare a companiei prin promovarea imaginii și prezentarea produselor și serviciilor acesteia;
- stabilirea și susținerea întâlnirilor cu potențiali clienți, în scopul identificării nevoilor acestora și a creării unei relații profesionale pe termen mediu și lung;
- menținerea și dezvoltarea portofoliului de clienți din zona alocată; actualizarea în mod constant a bazei de date a companiei;
- realizarea obiectivelor de vânzări și cresterea cotei de piață prin atingerea targetului agreat;
- oferirea de consultanță de specialitate asistând clienții în luarea celei mai bune decizii pe toată perioada procesului de contractare, cât și după finalizarea acestuia;
- gestionează procesul de vânzare și post-vânzare pentru toate produsele din portofoliul;
- negociază contractele comerciale respectând politica de ofertare a companiei;
- respectarea politicilor comerciale ale companiei, respectiv a condițiilor comerciale de lucru cu fiecare client în parte, propunând, acolo unde este cazul, noi modalități de optimizare a acestora;
- realizarea și transmiterea periodică a analizelor și rapoartelor de activitate - vânzări.
Beneficii:
- sesiuni de training specific activității și suport în procesul de integrare organizațională;
- posibilitatea de dezvoltare profesională în cadrul unei companii cu operațiuni la nivel național și european;
- pachet salarial alcătuit din parte fixă și parte variabilă corelată cu indicatorii de performanță;
- instrumente adecvate de lucru: laptop, telefon, autoturism de serviciu.
Dacă ești pasionat de domeniul vânzărilor și dorești să activezi într-o industrie de interes economico-social major, aflată în continuă consolidare, trimite-ne un CV actualizat.
Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.