Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ești o persoană dornică să crească într-un mediu inovator care încurajează dezvoltarea și îți place să construiești relații constructive cu colegii și clienții?
Găsești repede soluții agile și ai experiență în industria tehnologiei?
Citește mai departe, acest rol poate fi unul potrivit pentru tine.
Active Power Solutions funcționează ca dezvoltator de soluții integrate de tehnologie și comunicații și este cel mai mare distribuitor B2B din industria telecom din România.
Suntem specializați în a livra performanță bazată pe tehnologie cu impact crescut în business iar partenerul nostru principal este Telekom România, cea mai mare companie de telecomunicații din țară noastră.
Cifrele vorbesc de la sine: 18 ani de construcție și parteneriat / 21 echipe de suport active la nivel național / 16 birouri active în România / 100 de specialiști activi la nivel național.
Ce este important pentru noi:
- Capacitatea de a construi și dezvoltă relații relevante cu colegii și clienții
- Orientare către soluții, cu experiență în industria tehnologiei (preferabil telecomunicații)
- Capacitate de a lucra simultan cu mai multe grupuri (clienți, colegi, management) și de a prioritiza sub presiune
- Experiență recentă, de comunicare & sales cu clienții, într-un rol B2B (minim 2 ani)
- Abilități relevante de comunicare, prezentare și sales
- Studii superioare
- Gândire orientată către client.
- Structura organizată, proactivă, orientată spre “ do IT better”
Ce așteptăm de la tine:
- Dezvoltarea de relații de încredere cu clienții, pentru dezvoltarea business-ului pe termen lung cu fiecare dintre aceștia
- Responsabilitate pentru fiecare client din portofoliu. Păstrarea cu succes a unui portofoliu de clienți prin reînoirea contractelor, mențînând rentabilitatea (=protejarea relațiilor și veniturilor)
- Capacitatea de a acționa/funcționa că un consultant (identificarea nevoilor pe termen mediu și lung ale clienților; crearea și identificarea de oportunități noi pentru APS; recomandarea mixului potrivit de soluții care să contribuie la dezvoltarea business-ului clienților)
- Susținerea clienților, prin rezolvarea oricăror probleme, în timp util cu ajutorul echipelor suport (tehnologie, produs, livrare soluții, facturare etc)
- Sprijinirea acțiunilor de marketing și comunicarea acestor oportunități către clienți, (invitații la evenimente, newslettere=articole relevante etc)
- Căutarea de feedback de la toate grupurile de interes (colegi/clienți/parteneri)
- Menținerea tuturor sistemelor relevante (CRM, Teams, Okey etc), cu informații relevante pentru procesul decizional.
- Pregătirea și prezentarea materialelor de bune practici pentru ședințele din echipa.
Ce oferim la schimb:
- Comision în funcție de performanțe (până la 15% din activitatea proprie)
- Beneficii Brute 4800RON (anual)
- Bonus anual în funcție de performanțe în acțiuni (până la echivalentul a salarii medii brute realizate)
- Instrumente de deplasare : auto + combustibil, abonamente de transport
- Instrumente de comunicare : laptop, telefon mobil, licențe software
Continuă dezvoltare într-un mediu de lucru construit pe încercare, unde se încurajează inavatarea continuă și inițiativa