Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Căutam talente, construim echipe, ne orientăm către identificarea nevoilor clienților noștri!
Dacă ești pasionat de domeniul vânzărilor si ești interesat de dezvoltarea carierei tale, compania IKEA este alegerea potrivita!
Pentru rolul de Consultant Vânzări, avem nevoie de câteva dintre cunoștințele si abilitățile tale de baza, iar de dezvoltarea ta in viitor, ne ocupam noi:
Experiența in vânzări minimum 1,5 ani.
Minimum studii medii.
Foarte bune abilitați de comunicare si interacțiune cu clienții.
Orientare către identificarea nevoilor clienților.
Interesat si pasionat de decorarea locuinţelor şi viaţa de zi cu zi de acasă a oamenilor.
Pasiune pentru produsele pe care le vinzi şi capacitatea de a învaţa în mod activ despre caracteristicile şi avantajele acestora.
Flexibil faţă de stilurile de lucru şi deschis la schimbări.
Capacitatea de a prioritiza şi organiza munca, pentru a utiliza în mod eficient timpul de care dispui.
Adaptabilitate de a lucra in cadrul echipelor mari si diverse.
Entuziasm si dorința de dezvoltare.
Cunoștințe de limbă engleză - nivel mediu şi abilități de operare PC - nivel mediu.
Disponibilitatea de a lucra în ture de lucru si in weekend-uri.
Despre locul de munca
Sarcina principală a unui angajat IKEA este aceea de a maximiza vânzările şi profitabilitatea în domeniul său de responsabilitate, utilizând cunoștințele IKEA despre gama de produse, condițiile de pe piața locală şi nevoile clienților. Nicio altă funcție din magazinul IKEA nu este mai directă în ceea ce privește contactul cu clienții. Împreună cu mii de colegi din întreaga lume vei ajuta la asigurarea succesului continuu, la nivel global, al Conceptului IKEA – un concept care servește milioane de clienți mulțumiți în fiecare zi.
Responsabilitățile tale vor include:
Maximizarea vânzărilor şi a profitabilității, având grijă ca departamentul de care răspunzi să fie organizat, complet aprovizionat, iar produsele sa fie semnalizate cu etichetele corecte.
Te asiguri, de asemenea, că produsele sunt întotdeauna într-o stare perfectă pentru a fi prezentate clienților.
Abordarea clienților intr-un mod cat mai profesionist şi consilierea acestora cu privire la cele mai bune soluții pentru nevoile lor, cu scopul de a le oferi o experiență cat mai plăcută la cumpărături.
Pregătirea departamentului tău pentru aprovizionarea stocului de marfa, utilizând sistemele PC de lucru specifice.
Respectarea procedurilor si politicilor comerciale.
Te așteptăm sa facem împreună lucruri extraordinare!