Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- capacitate de automotivare;
- gandire logica, structurata, usurinta in a acumula noi cunostinte de factura tehnica, spontaneitate;
- asimilarea cu usurinta a noutatilor din domeniu;
- orientare spre construirea unei cariere in domeniul Client-Service;
- atitudine pozitiva;
- orientare spre clienti.
- identificarea usoara a nevoilor si cererilor clientilor;
- operarea programelor din suita Microsoft Office;
Descrierea jobului
- organizeaza, indruma si urmareste procesul de achizitii si activitatea de aprovizionare cu materiale si marfa solicitate de catre sefii de departamente, cu respectarea procedurilor interne;
- preluarea comenzilor facute prin intermediul magazinului online si urmarirea comenzilor clientilor si finalizarea acestora;
- oferirea catre client a serviciilor de consultanta pentru achizitionarea produselor companiei;
- colaborarea cu departamentul tehnic, redirectionarea clientilor care solicita informatii de natura tehnica catre departamentul tehnic in vederea optimizarii si eficientizarii activitatilor specifice de vanzare;
- participarea la cursuri si traininguri;
- oferte promotionale catre clienti
- atingerea obiectivelor zilnice si a target-urilor lunare
- intocmirea de rapoarte
Cerinte:
- experienta in domeniul achizitiilor
- cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat;
- experienta pe un post de agent vanzari online constituie un avantaj;
- cunoasterea pietei de retail on-line confera un avantaj;
- abilitati de comunicare si prezentare;
- capacitatea de a lucra intr-o echipa;
- persoana entuziasta, determinata, cu initiativa;
- sa fie dispus/dispusa sa invete.
- sa fie organizat/organizata
- sa fie harnic/harnica
- respecta imaginea si politica companiei in relatia cu clientii.
Oferta (beneficii):
- pachet salarial cu posibilitate de negociere in functie de rezultatele obtinute;
- atmosfera de lucru placuta si relaxanta
- posibilitate de avansare in cariera
- o masa pe zi asigurata
- transportul asigurat