Ne mărim echipa de vânzări.
Ești gata să accepți provocarea noastră?
Iți oferim:
- libertate de decizie– ne încurajăm colegii să vină cu propuneri pentru îmbunătățirea activității, astfel munca devenind mai ușoară;
- răbdare – ascultăm, organizăm training-uri, oferim feedback;
- mentorat – colegii cu experiență îți împărtășesc oricând din cunoștințele lor;
-program personalizat de integrare.
Pentru a face parte din echipa Izotec este important să:
- îți dorești permanent să te dezvolți, profesional și personal;
- lucrezi într-o companie orientată către performanță;
- fii creativ și ambițios;
Ne dorim să fii:
- o persoană dinamică, perseverentă și cu simțul umorului
- atent/a la detalii
- sa ai abilități de negociere iar comunicarea cu cei din jurul tău să reprezinte unul dintre atuurile tale;
- deții permis categoria B- condiție obligatorie!
Dacă ai urmat cursurile unei instituții cu profil tehnic și ai activat în domeniul vânzărilor atunci ai un avantaj considerabil față de ceilalți candidați.
Într-o zi de lucru obișnuită vei avea ca atribuții:
- deplasarea pe teren ,prospectarea clienților;
- pregătirea ofertelor și negocierea condițiilor contractuale cu clienții;
-dezvoltarea relațiilor de afaceri, propunerea de soluții și negocierea ofertelor;
-menținerea colaborărilor cu clienții existenți cât și cei noi;
-finalizarea cu succes a procesului de vânzare.
Împreună cu echipa vei identifica permanent noi strategii de abordare a clienților.
La Izotec te așteaptă:
- o echipă energică, orientată către rezultat;
- noi provocări în fiecare zi, ținând în felul acesta monotonia la distanță;
- un mediu de lucru plăcut;
- transparență și autenticitate.
Vrem să înnobilăm viața oamenilor din jurul nostru prin tot ceea ce facem. Lucrăm zilnic la dezvoltarea noastră personală pentru a putea oferi clienților, colegilor, celor din jur, cele mai frumoase experiențe.
Misiunea noastră este de a ajunge cel mai inovator producător şi furnizor de tâmplărie PVC din România și ne-am bucura ca împreună să ajungem acolo.
Iti oferim:
- pachet salarial atractiv;
- prime anuale de sărbători (Paște, Crăciun);
- autoturism de serviciu, laptop, telefon;
- programe și cursuri de dezvoltare personală și profesională;