Candidatul ideal
Pentru noi ești candidatul ideal dacă:
• Iți place vânzarea prin telefon și relaționarea cu clienții;
• Iți place să înveți lucruri noi, ești curios/curioasă, ai inițiativă;
• Ești o persoană perseverentă, organizată, proactivă, căreia îi place să-și atingă obiectivele;
• Ai abilități bune de utilizare a calculatorului (cel puțin Word, Excel, Internet);
• Ești o persoană optimistă, cu atitudine pozitivă;
• Ai abilități bune de comunicare verbală și în scris;
• Ești o persoană atentă la detalii, responsabilă, corectă și implicată.
* PREGĂTIREA NECESARĂ:
- minim studii medii, cu bacalaureat;
* EXPERIENȚA:
- reprezintă un plus experiența în activitate de vânzări prin telefon, call center sau relaționarea cu clienții, dar nu este obligatorie.
* CUNOȘTINȚE:
- cunoștințe de utilizare a calculatorului (cel puțin Word, Excel, Internet).
Descrierea jobului
Consultantul vânzări prin telefon are ca responsabilități principale următoarele:
- Promovarea, consilierea și vânzarea, către clienți și prospecți, a produselor companiei;
- Realizeazarea obiectivelor de vânzări trimestriale;
- Negocierea și renegocierea, prin telefon, a condițiilor contractuale cu clienții din portofoli;
- Oferirea de suport clienților în completarea documentelor, accesarea serviciilor, precum și în orice demers al acestora pentru o bună și eficientă colaborare cu compania;
- Menținerea și dezvoltarea de bune relații cu clienții companiei prin activități de comunicare telefonică, e-mail și prin completarea documentației necesare;
- Completarea în soft-urile/aplicațiile și bazele de date puse la dispoziție de societate, a informațiilor la zi;
- Promovarea brand-ului, imaginii, produselor și a serviciilor firmei, în concordanță cu interesele acesteia și cu procedurile interne specifice.
Descrierea companiei
Up România își propune să ofere clienților și partenerilor săi servicii integrate care să le simplifice interacțiunile, procesele, deciziile, adoptând o atitudine de înțelegere profund umană a nevoilor acestora și susținând bunele practici de responsabilitate socială.
Tichetele și cardurile de masă, tichetele și cardurile cadou, voucherele și cardurile de vacanță, tichetele și cardurile de cultură, tichetele sociale și cele sociale de grădiniță, tichetele de creță, platforma STIM Online, platforma Up Achiziții sunt doar câteva din varietatea soluțiilor cu care venim în sprijinul performanței, al calității și al motivării, al grijei și implicării pentru a face să fie mai bine în fiecare zi.
Misiunea noastră e să aducem valoare prin empatie, printr-o înțelegere a nevoilor și o atitudine deschisă față de parteneri și utilizatori.
Valorile noastre ne ghidează în toate acțiunile. Promovăm responsabilitatea, solidaritatea, inovația, echitatea, antreprenoriatul. Ne dorim alături de noi persoane care să simtă și să acționeze conform acestor valori.
Oferim un mediu organizațional care încurajează dezvoltarea profesională și personală, inițiativa și care apreciază implicarea, colaborarea și proactivitatea. În tot ce facem urmărim să aducem valoare prin simplificare.
Oferim un pachet de beneficii motivant.
Vă transmitem și linkul către nota de informare de pe website-ul nostru, care cuprinde și secțiunea privind prelucrarea datelor cu caracter personal în contextul recrutării: ți contacta la: sediul nostru: Șoseaua Dudești-Pantelimon nr., sectorBucurești; sau la telefonDe asemenea, DPO-ul nostru vă stă la dispoziție la adresa de e-mail: