Te invităm alături de noi!
Oferim:
- libertate de decizie – ne încurajăm colegii să vină cu propuneri;
- timp – avem pauze pentru prânz dar și pentru recreere;
- răbdare – organizam training-uri, oferim feedback, ascultăm;
- mentorat – colegii cu experiență sunt dispuși oricând să împărtășească din cunoștințele acumulate.
Pentru a face parte din echipa TRITON este important să:
- îți dorești permanent să te dezvolți, atât profesional cât și personal;
- vrei să lucrezi într-o companie orientată către performanță;
- fii creativ și ambițios;
- fii TU.
Ești de-al nostru dacă:
- ești o persoană responsabilă și atentă la detalii;
- ai abilități de negociere;
- unul dintre atuurile tale este comunicarea interpersonală;
Experiența în domeniul tehnic/vânzări constituie avantaj.
Într-o zi de lucru obișnuită vei avea ca atribuții să:
- acorzi consultanță clienților asupra caracteristicilor calitative și funcționale ale produselor (scule de mana, utilaje pentru construcții, instalații, confecții metalice),
- oferi soluții adaptate cerințelor clienților în vederea alegerii produselor adecvate nevoilor acestora;
- promovezi produsele companiei.
Iar împreună cu echipa vei contribui la recepționarea, aranjarea produselor la raft și pregătirea comenzilor.
La TRITON te așteaptă:
- o echipa energică, orientată către rezultat;
- noi provocări în fiecare zi, ținând în felul acesta monotonia la distanță;
- un mediu de lucru plăcut;
- transparență și autenticitate.
Pachet salarial:
- contract de muncă pe durată nedeterminată;
- zile libere plătite pentru evenimente speciale;
- programe și cursuri de dezvoltare personală și profesională;
- program de lucru: L-V 08:30-17:30 (8 h + 1 h pauza de masa).
Așteptăm CV-ul tău!