Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Compania angajatoare ofera solutii digitale inovatoare pentru a sustine si eficientiza procese de business, prin servicii de consultanta, analiza de business, interventii de tip re-engineering si digitalizarea operatiunilor.
Scopul postului
Rolul de Reprezentant vanzare solutii software custom –made, implementate pe o platforma de tip BPM consta in derularea activitatii de promovare si vanzare a solutiilor si serviciilor companiei, care sunt solutii customizate, in functie de nevoi foarte specifice, atingerea targetelor de vanzare printr-un mix de responsabilitati : atat prospectare si contractare noi clienti cat si mentinerea relatiilor cu actualii clienti,
Responsabilitati
Persoana angajata in acest rol :
- Se documenteaza cu privire la companiile din piata cu profile eligibile privind nevoile, proiecte, directii de dezvoltare etc care genereaza nevoia de dezvoltare a unor soluti soft specifice
- Abordeaza clientii / potentialii clienit, dezvolta si mentine relatiile cu acestia, dobandeste o cunoastere cat mai aprofundata a companiilor si identifica solutiile cele mai potrivite pe care le poate propune
- Participa si ofera suport in realizarea ofertei tehnice si in procesele de negociere
- Mentine relatia post vanzare cu clientul
- Consolideaza pozitia companiei in piata si promoveaza o imagine pozitiva a acesteia
- Realizeaza targetul de vanzari agreat
- Tine evidenta activitatilor de vanzare si managementul relatiilor cu clientii
- Colaboreaza eficient cu reperzentantii altor departamente in procesul de vanzare si post vanzare (Business Analyst, Project Manager)
Profil
- Cel putin 3 ani de experienta in vanzari relevante (B2B, servicii si solutii de tip ERP, servicii si software personalizat)
- Intelegere privind modul in care functioneaza soft-urile de business ERP, CRM, SCM, BPM etc
- Capacitate de a intelege modul de functionare a unui business, atat la nivel macro cat si procese
- Studii superioare absolvite
- Competente si cunostinte privind analiza pietei, prospectarea, abordarea de clienti
- Cunostinte de limba engleza – cel putin nivel mediu
- Ambitie, orientare catre rezultat, energie
- Abilitati in domeniul networking-ului de afaceri
- Organizare
- Integritate, onestitate
- Comunicare eficienta (exprimarea clara a ideilor, sustinerea eficienta a unei prezentari, asultare activa, empatie, asertivitate)
- Permis de conducere categ. B
- Disponibilitate de deplasare in Bucuresti (si doar punctual in tara, daca identifica oportunitati)