Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Condiţii de participare la concurs:
- absolvent licențiat al învățământului superior;
- experiență de minim 5 ani în activitatea de marketing (ex. analiza comportamentului consumatorilor și a tendințelor pieței);
- bune abilități de comunicare și relaționare;
- capacitate de analiză și sinteză;
- abilități organizatorice și de planificare;
- cunoștințe avansate ale pachetului Microsoft Office;
- cunoștinte de limba engleză.
Principalele responsabilități:
- Rol în definirea și implementarea segmentării (și calibrare constantă);
- Propunere design, urmărirea și asigurarea implementării, controlul și analiza proiectelor de cercetare – cercetări realizate în cadrul firmei sau cu prestatorii externi, incluzând managementul relației cu agenția/agențiile de market/marketing research;
- Monitorizează și analizează în profunzime cauzele principale care determină un nivel redus de satisfacție a clienților, precum și îmbunătățirea continuă a experienței clientului;
- Colectează, procesează și analizează informații calitative și cantitative (surse interne și externe) despre și de la client – organizarea/contractarea periodică de sondaje și a cercetări de piață pe diferite teme (ex. Satisfacția Clienților, NPS, Brand Perception);
- Lucrează cu echipele de analiză a performanței la nivel de canal de vînzare pentru a colecta informațiile necesare cu privire la procese, comportamentul și experiența clientilor
- Realizează analize statistice în cadrul și între baze de date multiple pentru a stabili variabilele care impactează satisfacția clienților, loialitatea și valoarea adusă de clienți;
- Realizează hărți complete de experiență a clientului (Customer Journeys);
- Stabilește împreună cu fiecare unitate de business care sunt indicatorii optimi de urmărit în zona de experiență client;
- Sintetizează informațiile cheie legate de clienți, elaborează și distribuie rapoartele de management;
- Identifică bunele practici – analize comparative ale jucătorilor naționali și internaționali cu privire la produse, servicii, satisfacția clienților.