Consumer Insight&Experience Manager în București

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

      Condiţii de participare la concurs:

  • absolvent licențiat al învățământului superior;
  • experiență de minim 5 ani în activitatea de marketing (ex. analiza comportamentului consumatorilor și a tendințelor pieței);
  • bune abilități de comunicare și relaționare;
  • capacitate de analiză și sinteză;
  • abilități organizatorice și de planificare;
  • cunoștințe avansate ale pachetului Microsoft Office;
  • cunoștinte de limba engleză.

 

Principalele responsabilități:

  • Rol în definirea și implementarea segmentării (și calibrare constantă);
  • Propunere design, urmărirea și asigurarea implementării, controlul și analiza proiectelor de cercetare – cercetări realizate în cadrul firmei sau cu prestatorii externi, incluzând managementul relației cu agenția/agențiile de market/marketing research;
  • Monitorizează și analizează în profunzime cauzele principale care determină un nivel redus de satisfacție a clienților, precum și îmbunătățirea continuă a experienței clientului;
  • Colectează, procesează și analizează informații calitative și cantitative (surse interne și externe) despre și de la client – organizarea/contractarea periodică de sondaje și a cercetări de piață pe diferite teme (ex. Satisfacția Clienților, NPS, Brand Perception);
  • Lucrează cu echipele de analiză a performanței la nivel de canal de vînzare pentru a colecta informațiile necesare cu privire la procese, comportamentul și experiența clientilor
  • Realizează analize statistice în cadrul și între baze de date multiple pentru a stabili variabilele care impactează satisfacția clienților, loialitatea și valoarea adusă de clienți;
  • Realizează hărți complete de experiență a clientului (Customer Journeys);
  • Stabilește împreună cu fiecare unitate de business care sunt indicatorii optimi de urmărit în zona de experiență client;
  • Sintetizează informațiile cheie legate de clienți, elaborează și distribuie rapoartele de management;
  • Identifică bunele practici – analize comparative ale jucătorilor naționali și internaționali cu privire la produse, servicii, satisfacția clienților.

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ELECTRICA FURNIZARE SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ELECTRICA FURNIZARE SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ELECTRICA FURNIZARE SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?