Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Alatura-te celui mai puternic grup industrial din Romania, SCR Grup. Daca esti proactiv, creativ, eficient si organizat, vino in echipa noastra.
Principalele sarcini si responsabilitati vor fi:
- Operati si actualizati in programul de contabilitate miscarile de stocuri, respectiv notele de predare, notele de transfer, notele de restituire, bonuri de consum pe gestiuni si pe CP –uri;
- Verificati prin sondaj stocurile si in cazul aparitiei diferentelor, sesizati seful ierarhic superior,departament IT, departamente implicate, asupra acestui aspect;
- Operati in programul informatic cheltuielile transmise intre centrele de profit pe baza situatiilor primite;
- Asigurati efectuarea compensarilor cu furnizorii sau clienti prin completarea ordinelor de compensare si obtinerea semnaturilor necesare;
- Transmiteti ordinele de compensare furnizorilor sau clientilor pentru confirmarea sumelor inscrise;
- Operati in programul informatic procesele verbale de compensare;
- Operati facturile furnizorilor interni pentru materiale;
- Efectuati lunar reconcilierea registrului de stocuri cu soldurile din balanta de verificare si sesizati diferentele aparute;
- Indepliniti orice alte activitati si atributii specifice rezultate din dispozitii ale conducerii societatii;
- Tineti evidenta si inregistrati BC pt echipamente de lucru;
- Verificati documentatia primita si solicitati completarea acesteia, daca este cazul, pentru a constitui document justifocitiv la inregistrarea in contabilitate;
- Repartizati, la sfarsitulul lunii, cheltuielile, pe centre de profit;
- Efectuati prin casierie operatiuni cu numerar in relatia cu salariatii pe baza dispozitiei conducerii si a CCM;
- Asigurati relatia cu bancile prin depunerea documentelor justificative (CEC, BO, OP, numerar) si ridicarea expraselor de cont;
- Urmariti plafonul de numerar din casierie la sfarsitul fiecarei zile depunand la banca excedentul;
- Intocmiti registrul de casa in lei si in devize pentru casierie precum si registrul de casa centralizat in care se includ si centrele de distributie;
- Verificati deconturile justificative de cheltuieli intocmite de salariati cu respectatea prevederilor legale in vigoare;
- Urmariti avansurile de trezorerie acordate salariatilor;
- Operati in ERP acordarea de avansuri spre decontare cat si documentele justificative anexate;
- Intocmiti si verificati documentele justificative anexate decontului justificativ in conformitate cu legea in vigoare;
- Distribuiti, receptionati si verificati lunar statelor privind decontul cheltielilor de transport, intocmiti fisierul de plata conform standardelor bancii;
- Raspundeti de raportarea catre autoritatiile statului a tranzactiilor in numerar ce depasesceuro;
- Planificati şi efectuati controale de verificare a respectării normelor şi reglementărilor elaborate de grup si societatile din cadrul grupului, in domeniul finaciar-contabil;
- Intocmiti rapoarte asupra rezultatelor controlului efectuat;
- Participati la elaborarea de norme şi proceduri de control al calităţii auditului financiar, elaborate de grup in domeniul financiar-contabil;
- Indepliniti orice alte activitati si atributii specifice departamentului de care raspunde, rezultate din dispozitii ale conducerii societatii;
- Efectuati formalitati legate de taxele si impozitele locale;
- Raspundeti de corecta operare si actualizare in programul de contabilitate a miscarilor de stocuri si a proceselor verbale de compensare;
- Raspundeti de pastrarea confidentialitatii informatiilor detinute;
- Raspundeti de corecta efectuarea prin casierie a operatinilor cu numerar;
- Raspundeti de relatia cu bancile prin depunerea si ridicarea la timp a expraselor de cont si a altor documente;
- Raspundeti de intocmirea corecta a registrului de casa precum si registrul de casa centralizat precum si de operarea corecta in ERP;
- Raspundeti de distribuirea receptionarea si verificarea lunara a statelor privind decontul cheltielilor de transport, conform reglementarilor interne ;
- Raspundeti de pastrarea documentelor cu regim special (BO, CEC) si respectarea legislatiei cu privire la valorile matariale ;
- Raspundeti de verificarea deconturile justificative de cheltuieli intocmite de salariati cu respectatea prevederilor legale in vigoare
Candidatul ideal indeplineste urmatoarele cerinte:
- Studii superioare economice;
– Vechime de cel puţin 5 ani ca auditor financiar;
– Cunoaşterea limbii engleze;
– Cunoştinţe de operare calculator (MS Office, Internet Explorer, utilizare baze de date).
– Cunoştinţe de contabilitate financiară;
– Cunoaşterea reglementărilor legate de domeniul financiar – contabil;
– Disponibilitate pentru deplasare în teritoriu;
-Disponibilitate pentru ore suplimentare;
– Capacitatea de a comunica eficient;
– Spirit de echipă, implicare, inițiativă.