Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal:

Aptitudini:
Experienta de cel putin 3 ani in contabilitate;
Abilitati de comunicare, planificare si negociere;
Cunoasterea la nivel mediu a limbii engleze sau franceze ;
Cunostinte operare PC (Word, Excel, Internet, etc);
Abilitati: Seriozitate, adaptabilitate, buna capacitate de organizare, de rezolvare a problemelor, planificare, atentie distributiva;
Atitudini: initiativa si proactivitate, calm, siguranta a comportamentului, spirit de echipa, Confidentialitate, loialitate:

Descrierea jobului:

- Verificarea documentelor atasate facturilor lunare emise catre clienti (CMR. AWB. BL, etc.)

-Emiterea zilnica din sistemul informatic,a facturilor catre clienti;

-Trimitere facturi catre clienti prin posta/curierat;

- Asigura evidenta formularelor tipizate;

- Efectueaza inregistrari contabile;

- Verifica solduri conturi alocate

-Intocmeste diverse rapoarte cerute de contabilul sef sau directorul general al companiei, etc;

-Orice alte sarcini stabilite de managementul firmei precum si de catre seful direct;

Descrierea companiei:

Activitatea zilnica se desfasoara la sediul societatii din incinta CTPark Bucuresti, A1, KM 23
Se asigura transport de la statia Pacii si retur.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Calberson Romania SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Calberson Romania SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Calberson Romania SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?