Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
Aptitudini:
Experienta de cel putin 3 ani in contabilitate;
Abilitati de comunicare, planificare si negociere;
Cunoasterea la nivel mediu a limbii engleze sau franceze ;
Cunostinte operare PC (Word, Excel, Internet, etc);
Abilitati: Seriozitate, adaptabilitate, buna capacitate de organizare, de rezolvare a problemelor, planificare, atentie distributiva;
Atitudini: initiativa si proactivitate, calm, siguranta a comportamentului, spirit de echipa, Confidentialitate, loialitate:
Descrierea jobului:
- Verificarea documentelor atasate facturilor lunare emise catre clienti (CMR. AWB. BL, etc.)
-Emiterea zilnica din sistemul informatic,a facturilor catre clienti;
-Trimitere facturi catre clienti prin posta/curierat;
- Asigura evidenta formularelor tipizate;
- Efectueaza inregistrari contabile;
- Verifica solduri conturi alocate
-Intocmeste diverse rapoarte cerute de contabilul sef sau directorul general al companiei, etc;
-Orice alte sarcini stabilite de managementul firmei precum si de catre seful direct;
Descrierea companiei:
Activitatea zilnica se desfasoara la sediul societatii din incinta CTPark Bucuresti, A1, KM 23
Se asigura transport de la statia Pacii si retur.