Responsabilitati:
- intocmirea jurnalelor de cumparari si vanzari, a registrelor de casa si banca
- emitere facturi clienti si inregistrarea lor in programul de contabilitate;
- intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale
- intocmirea si urmarirea creantelor neincasate
- evidenta financiar-contabila a platilor si incasarilor (casa, banca , trezorerie);
- supravegherea reconcilierii si inchiderii tuturor conturilor si elaborarea balantei de verificare
- relatia cu banca si cu trezoreria (extrase de cont, intocmire ordine de plata);
- asigurarea compatibilitatii cu legislatia fiscala in privinta intocmirii si evidentei documentelor si a inregistrarii acestora in contabilitate;
- colaborarea cu terte persoane ( furnizori, banci, institutiile statului, etc)
Cerinte:
- studii superioare
- persoana motivata, organizata, atenta la detalii, dornica sa-si dezvolte cariera in domeniul contabilitatii;
- cunostinte PC (word, excel, soft de gestiune - avantaj);
- experienta minima de 3 ani pe un post similar
- minimum studii medii (economice-avantaj).
Oferim:
- atmosferă de muncă plăcută și motivantă;
- atenție acordată nevoilor individuale ale fiecărui membru al echipei noastre;
- oportunități de dezvoltare profesională și schimbări de carieră/ Acces la trainingurile
oferite de companie
- salariu motivant și carte de muncă; Tichete de masa
- bonusuri financiare la sfarsit de an