Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare


Candidatul ideal

  • Experienta pe un post similar, cuprinzand toate aspectele financiar- contabile ale societatilor de constructii;
  • Studii superioare in domeniul economic,  absolvent/a facultatea de contabilitate constituie avantaj major;
  • Foarte bune cunostinte dе operare Ms Office si a programului dе contabilitate Ciel;
  • Cunostiinte dе legislatie contabila, financiara, fiscala;
  • Este la curent cu noile modificari legislative si se preocupa de imbogatirea cunostiintelor in domeniul financiar-contabil;
  • Persoana responsabila, corecta si implicata in activitatea profesionala.

 

Descrierea jobului:

- efectueaza contabilitatea operatiilor de trezorerie si imobilizari in programul computerizat (Ciel): extrase de banca, registru de casa, contabilitatea altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare in programul contabil computerizat (Ciel);

- participa la efectuarea inventarierii generale a patrimoniului la inceputul activitatii, cel putin odata pe an, pe parcursul functionarii sale, in orice situatii prevazute de lege si ori de cite ori conducerea societatii o cere;

- intocmeste NIR-uri si bonuri de consum in conformitate cu prevederile legale;

- efectueaza si inregistreaza operatiunile de casa in numerar;

- inregistreaza, tine evidenta Ordinelor de deplasare si a deconturilor;

- indeplineste obligatiile societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare (intocmire si depunere declaratii fiscale: INTRASTAT, MEDIU, Statistica, BNR;

- este consultat de catre conducerea societatii in probleme care sunt de competenta serviciului;

- propune mijloace de indeplinire a obiectivelor conducerii societatii realizabile din punct de vedere financiar-contabil;

- intocmeste si revizuieste lucrari pe probleme de contabilitate, de urmarire, evidenta, decontari, cheltuieli-venituri, bilant, analize, etc in colaborare cu colegii din departamentul contabil (situatii garantii, Bilete la Ordin);

- elaboreaza si sustine situatii financiare necesare conducerii societatii (liste de incasari si plati) pe baza informatiilor financiar-contabile inregistrate;

- intocmeste facturi catre clienti;

- urmareste lunar situatia avansurilor spre decontare si a deconturilor si intreprinde toate masurile necesare pentru inchiderea soldurilor, anunta conducerea referitor la eventualele discrepante;

- efectueaza plati in numerar din casierie, prin banca si emite Bilete la Ordin;

- indosariaza documentele contabile;

- propune conducerii masuri de eficientizare a modului de lucru.

 

Beneficii:

- tichete de masa

- servicii medicale  

- mediu placut de lucru, oportunitati de dezvoltare si promovare

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Plana-Innova SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Plana-Innova SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Plana-Innova SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?