Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea postului:
- Introducerea de date si tinerea contabilitatii (facturi, extrase de cont, deconturi, stocuri, etc);
- Inregistrare mijloace fixe, calcul amortizari, inventarierea anuala a patrimoniului;
- Emitere facturi; plati furnizori – liste de plati;
- Raportari statistica, BNR;
- Depunere, ridicare documente la / de la ANAF, Taxe Locale, etc;
- Implicare in pregatirea raportarilor fiscale in conformitate cu legislatia romana in vigoare;
- Implicare in pregatirea bilantului, contului de profit si pierdere, balantelor;
Cerinte:
- experienta de minim 3 ani in domeniul financiar/contabil;
- absolvent al unei facultati cu profil economic, de preferat sectia contabilitate/finante;
- buna cunoastere a legislatiei in vigoare;
- limba engleza nivel mediu;
- persoana analitica, bine organizata;
- atent la detalii, orientat spre rezultate;
- experienta in gestionarea relatiilor cu autoritatile - ANAF, Taxe Locale, etc;
- permis de conducere categoria B.