Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte
- Experienta de minim 3 ani in contabilitate
- Experienta anterioara intr-o firma de contabilitate reprezinta un avantaj
- Absolvirea unei facultati de profil contabil/financiar reprezinta un avantaj
- Seriozitate, stabilitate si maturitate profesionala
- Atitudine pro-activa, excelenta abilitati de organizare si comunicare
- Cunoscator al pachetului MS office, nivel avansat
Responsabilitati
- Inregistreaza corect si la timp in contabilitate documentele justificative primite pentru operatiunile patrimoniale
- Evidenta contabila si extracontabila a mijloacelor fixe, a obiectelor de inventar si a stocurilor
- Primeste, verifica si inregistreaza in contabilitate facturile de la furnizori si cele emise catre clienti.
- La sfarsitul lunii verifica primirea/ emiterea in contabilitate a tuturor facturilor conform contractelor incheiate de catre societate
- Inregistreaza zilnic in contabilitate extrasele de banca si a registrului de banca
- Poate efectua operatiuni bancare (plati furnizori, ordine de plata bugetare etc), in functie de necesitati
- Raspunde de tinerea corecta si la zi a evidentei primare privind activitatile de incasari si plati
- Efectueaza operatiunile legate de numerar
- Primeste si urmareste documente justificative pentru decontare cheltuieli, verifica si inregistreaza documente justificative aduse, efectueaza calculul diurnei cuvenite in cazul deconturilor de deplasare
- Indosariaza documentele cu care lucreaza
- Participa la efectuarea inventarului anual al patrimoniului
- Participa la activitatile de sustinere a auditului statutar si /sau financiar