Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

“Descriere candidat ideal:”

Candidatul ideal va trebui sa indeplineasca urmatoarele CERINTE:

  • Studii superioare, de specialitate: preferabil: Economice
  • Cursuri de pregatire: in domeniul financiar-contabil ;
  • Experienta in domeniu: minim 3-5 ani ; Experienta pe pozitie similara: minim 3 ani;

CUNOŞTINŢE OBLIGATORII:    

  • Cunoasterea legislatiei în domeniul financiar-contabil;
  • Limbi străine:  Engleza mediu;
  • Cunoştinţe operare PC (Word, Excel, Internet, Outlook Express, PowerPoint);

APTITUDINI ŞI DEPRINDERI NECESARE:

  • Capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare, atenţie distributivă,capacitate rapidă de decizie;
  • Persoana organizata cu capacitati foarte bune de analiza;
  • Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate şi eficienţă;
  • Dorește să învețe.

 

Descriere job, responsabilități și beneficii:”

Scopul postului: titularul postului asigură înregistrarea cronologică şi sistematică a operaţiunilor

financiar-contabile.

 

In principal, titularul postului va avea urmatoarele RESPONSABILITATI:

  • Înregistrarea in sistem a facturilor de la furnizori, a încasărilor si platilor conform extraselor de cont
  • Efectuarea ordinelor de plata zilnice catre furnizori
  • Generarea si transmiterea lunara a situatiei comisionului catre depozitari
  • Realizarea, cand este cazul, a punctajelor cu clientii/furnizorii pentru clarificari, trimiterea copiilor facturilor etc
  • Verificarea si inregistrarea operatiilor contabile referitoare la plati si incasari; casa si banca
  • Inregistrarea, emiterea in sistemul informatizat a facturilor, atunci cand este cazul (facturi,penalitati, stornari etc)
  • Trimiterea, cand este cazul de confirmari de sold clientilor/furnizorilor
  • Deplasarea la banca si la Administratia financiara si pregatirea documentelor pentru aceste institutii
  • Pregatirea si furnizarea documentelor solicitate de catre firma de audit
  • Clasarea documentelor financiar-contabile
  • Verificarea si inregistrarea cheltuielilor aferente deconturilor personalului SIAD
  • Verificarea si inregistrarea cheltuielilor de deplasare si deconturilor de cheltuieli pentru personalul companiei

 

BENEFICII:

Compania SIAD Romania ofera un pachet salarial motivant, abonament servicii medicale curente, asigurare medicala privata, decontare transport, accesul la pachete de training ce sustin o dezvoltare profesionala continua.

 

“Descrierea companiei :”

Compania SIAD Romania face parte din Grupul SIAD, fiind prezenta pe piata din Romania inca de la inceputul anilor ’ SIAD, grup italian lider în industria chimică, este specializat în productia si comercializarea de gaze industriale, inginerie, asistenţă medicală, servicii şi bunuri industriale şi are sedii în Europa şi în restul lumii. Pentru informatii suplimentare despre Grupul SIAD:

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SIAD ROMANIA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SIAD ROMANIA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SIAD ROMANIA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?