Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Contabil Bucuresti
DESCRIEREA COMPANIEI:
Starkey Hearing Technologies este una dintre cele mai mari companii de tehnică auditivă din lume şi lider recunoscut în concept, dezvoltare şi distribuţie de sisteme auditive digitale complete.
In Romania, Starkey este prezenta din 2006.
Oferim un mediu de lucru dinamic, tanar, cu o cultura organizationala bazata pe comunicare, colaborare si incredere.
Mentionam ca doar candidatii considerati eligibili vor fi contactati. De asemenea, compania va pastra confidentialitatea asupra datelor cu caracter personal pe care le puneti la dispozitie, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
Cerinte:
- Minim 1 an experienta;
- Studii superioare absolvite in cadrul unei facultati de profil financiar/contabil (reprezinta un avantaj specializarea Contabilitate si Informatica de Gestiune);
- Cunostinte si aptitudini utilizare program contabilitate ERP
- Cunostinte PC, Excell, Word;
- Persoana analitica, ordonata, responsabila, cu spirit de echipa si adaptabila intr-un mediu dinamic;
- Implicare si spirit de initiativa;
- Foarte important - atentie la detalii, cu dorinta de a invata;
- Capacitatea de organizare a propriei munci, punctualitate, rigurozitate;
- Capacitate de a lucra cu termene limita
Descrierea jobului
- Introducerea, prelucrarea si analiza documentelor in sistemull informatic
- Verificarea tuturor inregistrarilor din gestiune-vanzari/transferuri, descarcare gestiune
- Verificarea si supervizarea contabilitatii primare – jurnale de casa, facturare puncte de lucru, etc
- Verificarea si efectuarea inchiderii conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, precum si reglarea balantelor de verificare lunare (daca este cazul)
- Urmarirea soldurilor contabile: clienti, furnizori, banca, salarii, etc
- Intocmirea declaratiilor fiscale obligatorii precum si inregistrarea in termenele legale a acestora la autoritatile fiscale
- Reevaluarea conturilor valuta banci/furnizori la sfarsitul fiecarei luni
- Intocmirea dosarului de personal, verificarea salariilor si statelor de plata, inregistrare payroll;
- Intocmirea situatiilor financiare semestriale si anuale
- Urmarire incasari clienti
- Intocmirea rapoartelor contabile periodice;