Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

RESPONSABILITATI

Înregistrări contabile primare, curente ale activității companiei;
Realizează verificări, analize solicitate
Efectuarea de operațiuni bancare
Întocmirea registrului de casa;
Procesarea facturilor pentru plata
Evidența mijloacelor fixe;
Furnizarea de asistenta de specialitate - răspuns, suport, îndrumare la cerințele colegilor, colaboratorilor pe tot parcursul interacțiunii, bazata pe un comportament si o atitudine profesionala;

CERINTE

Studii superioare economice;
Cunoștințe de contabilitate si legislație financiara;
Avantaj cunoștințe de bună operare PC - pachet Microsoft Office; WinMentor
Limba engleză nivel mediu;
Abilități numerice, gândire logica, structurată, memorie bună, atenție concentrată și distributivă

DESCRIEREA FIRMEI


Companie globală de renume, un brand reputat și respectat pe segmentul său.
Veți face parte dintr-o echipă cu un nivel înalt de calificare, colegi profesioniști, cu inteligență și competentă.
Mediu de lucru prietenos, un climat bazat pe respect și recunoaștere.
Salariu atractiv.
Posibilități reale de promovare într-o companie aflată în plină expansiune.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la S.C. SEKO SIETA S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la S.C. SEKO SIETA S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are S.C. SEKO SIETA S.R.L. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?