Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Profilul candidatului:
- studii in domeniul financiar-contabil;
- experienţă în contabilitate de minim 1 an;
- cunoştinţe bune de contabilitate
- cunostinte in utilizarea aplicatiilor Office, in special Excel
- engleza nivel mediu - constituie avantaj
- disciplina profesionala
- operativitate in indeplinirea sarcinilor
- gandire analitica, acuratete si atentie la detalii
- persoana dinamica, ordonata, dorinta de perfectionare;
RESPONSABILITATI:
- Inregistreaza in sistemul informatic Achizitiile Intracomunitare de materiale si facturile de servicii
- Urmareste circuitul documentelor, se ocupa cu inregistrarea in regimul de numere a facturilor de la furnizori si cu inchiderea acestor facturi , precum si digitalizarea acestora
- Asigura arhivarea corespunzatoare a documentelor cu care lucreaza
- Intocmeste diverse situatii pentru statistica
- Asigura inventarierea anuala a furnizorilor si a clientilor
- Participa la inventarierea lunara a stocurilor
- Participa la auditul situatiilor financiare
- Alte sarcini conform fisa postului
Iti oferim oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa de profesionisti tineri, suport permanent pentru acumularea de noi cunostinte, experienta de lucru intr-o companie de nivel european - pentru a-ti dezvolta cariera in domeniul Financiar-Contabil
*Oferta salariala* - in urma interviului