Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Societatea comerciala care activeaza in domeniul constructiilor
RESPONSABILITATI:
- Verificarea inregistrarilor zilnice a documentelor primare: Facturi, Receptii, Bonuri de consum;
- Intocmirea registrului de casa / banca;
- Verificarea Intocmirilor facturilor pentru clienti;
- Pregatirea platilor catre furnizori si urmarirea creantelor pentru a fi incasate in termenul de plata;
- Intocmirea contractelor de munca pentru angajati, intocmirea actelor aditionale precum si orice alte activitati care presupun gestionarea corespunzatoare a contractelor de munca;
- Inregistrarea si transmiterea modificarilor utilizand aplicatia Revisal;
- Pregatirea rapoartelor contabile pentru managementul companiei.
CERINTE:
- cunostinte de contabilitate nivel avansat;
- cunostinte de resurse umane;
- experienta in folosirea programelor de contabilitate ( experienta in Contab SQL prezinta avantaj);
- bune cunostiinte de operare PC ( Excel, Word);
- studii superioare financiar- contabile
- cunostinte solide ale legislatiei si procedurilor financiare romane;
- abilitati de organizare si planificare;
- seriozitate.
- Permis de conducere categoria B.
Se ofera pachet salarial atractiv