Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Rolul in companie
- Asigura verificarea si inregistrarea in contabilitate a documentelor contabile primare si intocmeste balantele analitice de stocuri pe gestiuni
Responsabilitati
- Verifica corectitudinea intocmirii documentelor de evidenta contabila si de gestiune;
- Asigura inregistrarea corecta si la zi in programul informatic a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila;
- Verifica si inregistreaza extracontabil obiectele de inventar date in folosinta;
- Intocmeste documentul administrativ de însoţire în format electronic (e-DAI), utilizând aplicaţia EMCS-RO, a mişcărilor cu produse accizabile în regim suspensiv
- Verifica si inregistreaza in sistemul informatic comenzile de marfa primite direct de la clienti, prin intermediul reprezentantilor de vanzari sau prin platformele EDI - Electronic Data Interchange;
- Emite, dupa caz, documente financiar contabile (dispozitii de livrare, avize, facturi, bonuri fiscale) aferente comenzilor receptionate;
- Asigura inregistrarea rezultatelor inventarierilor lunare si anuale;
- Arhiveaza documentele contabile primare;
Cerinte
- Experienta minim 2 ani intr-o pozitie cu responsabilitati similare
- Studii medii sau superioare economice (specialitatea contabilitate constituie avantaj)
- Cunostinte de operare word, excel, power point
- Cunostinte de operare in SAP (constituie avantaj)
- Permis de conducere categ B (constituie avantaj)
- Abilitati de comunicare
- Atitudine asertiva, integritate, orientare catre rezultat, proactivitate in realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor