Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
-Realizarea si coordonarea operatiunilor zilnice legate de incasari, facturare, raportare;
-Evidenta si gestiunea documentelor cu regim special (facturi, avize, chitante) in conformitate cu legile in vigoare;
-Coordonarea activitatii de gestiune si inventariere.
Cerinte:
-Buna cunoaştere a operatiunilor contabile aferente clienţilor si trezoreriei;
-Minim 1 an experienţă in domeniu;
-Bune cunoştinţe de operare PC (MC Office;Outlook);
-Studiile superioare economice reprezintă un avantaj;
-Capacitate foarte buna de comunicare si relationare;
-Entuziasm şi spirit de echipă.
Provocarea se adresează in special persoanelor interesate in dezvoltarea unei cariere de succes intr-un mediu plăcut şi profesionist. Se oferă un pachet motivaţional atractiv in acord cu performanţa de care veţi da dovadă. Numai persoanele selectate vor fi contactate pentru susţinerea unui interviu.