Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte
- Studii medii sau superioare – preferabil economice;
- Experienţă în cel puţin un program de gestiune sau de contabilitate și cunoștințe bune operare PC, MS Office: Word, Excel, Outlook
- Cunostinte de contabilitate primara si gestiune;
- Cunostinte limba engleza nivel mediu;
- Persoana organizata, atenta la detalii, riguroasa, adaptabila;
- Capacitate foarte buna de comunicare si relationare.
Descrierea jobului
- Receptia bunurilor materiale livrate la depozit:
- Generare / semnare NIR-uri;
- Emitere avize si bonuri de consum;
- Asigurarea calculului necesarului de aprovizionat de la furnizori:
- Transmitere comanda catre furnizori si urmarirea avizelor de insotire de la furnizori conform comenzilor;
- Evidenta cantitativă a stocurilor din magazie ;
- Receptie si verificare conformitate produse din punct de vedere cantitativ și calitativ;
- Intocmire si transmitere comenzi furnizor;
-Intocmire si transmitere oferte/ comenzi clienti;
- Intocmire documente necesare expedierii comenzilor prin curier- AWB-uri si borderouri curierat;
- Pregatirea si expedierea coletelor prin firmele de curierat;
- Urmarirea zilnica a expedierilor prin curier si gestionarea documentelor de transport;
- Urmarire si planificare incasari de la clienti si comunicare catre clienti a soldurilor scadente;
- Menținerea relațiilor cu clienții, preluarea apelurilor telefonice, emiterea facturilor;