Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilități principale:

  • Organizează și asigură efectuarea corectă și la timp a înregistrărilor contabile.
  • Întocmește și verifică balanța, bilanțul anual, inventarul societății.
  • Întocmește situații financiare și rapoarte solictate de către angajator.
  • Analiza și monitorizarea mijloacelor fixe și CWIP (Capital Work In Progress) precum și raportarea financiară la începutul lunii.
  • Monitorizarea registrului de mijloace fixe.
  • Pregătirea documentației referitoare la situația mijloacelor fixe.
  • Asigurarea exactității în urmărirea sumelor din ROF (Request Of Funds); prevenirea depășirii sumelor alocate pentru fiecare buget ROF.
  • Menținerea bazei de date cu mijloace fixe în programul SAP (maxim 3 zile de la solicitare).
  • Realizarea task-urilor privind închiderile de lună.
  • Participarea în toate activitățile departamentului financiar, cum ar fi pregătirea bugetului și a forecastului, raportarea rezultatelor actuale, inventariere.
  • Sprijin în activitățile de audit (fiscal, statutar, corporatist).

 

Cerințe:         

  • Studii de licență în domeniul Contabil / Finanțe și bănci.
  • Experiență financiar - contabilă minim 3 ani.
  • Atenție sporită la detalii, acuratețe în calcule.
  • Gândire analitică.
  • Limba engleză – nivel avansat.
  • Pachet Microsoft Office – avansat.

 

Beneficii:

  • Beneficii medicale gratuite în rețeaua Regina Maria.
  • Tichete de masă.
  • Tichete cadou (Paște, Crăciun, 1 iunie).
  • Primă de Crăciun.
  • Alte beneficii (Bookster, 7card, diverse reduceri la servicii de telefonie mobilă etc).
  • Transport gratuit.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Delphi Technologies România pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Delphi Technologies România pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Delphi Technologies România locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?