Candidatul ideal

Studii superioare în domeniul financiar-contabil;

Experiență de minim 2 ani în contabilitate;
Capacitatea de a stabili priorități și de organizare a timpului;
Abilități de comunicare;
Atenție la detalii, respectarea regulilor și corectarea erorilor;
Asumarea și respectarea taskurilor și a termenelor propuse;

Bune cunoștinte de operare MS Office (Excel, Word).

Descrierea jobului

Analiza financiar-contabilă și raportare;
Înregistrarea în contabilitate a chitanțelor, dispozițiilor de plată sau încasare, deconturilor și documentelor aferente plaților efectuate;
Înregistrarea corectă și la zi a tuturor datelor de contabilitate primară și gestiune contabilă,precum: facturi de intrare, facturi de cheltuieli, încasări și plați prin orice instrumente de încasare / plată, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum etc.
Organizarea activitatii proprii în sensul centralizării documentelor și a informațiilor de ordin financiar;
Pregatirea de rapoarte financiare și contabile periodice și legale, precum balanța de verificare lunară, bilanț, cont de profit și pierdere, etc;
Întocmirea corectă și respectând termenele legale ale declaraţiilor fiscale;
Reprezentarea societății în raporturile cu autoritățile centrale, în special cu ANAF;
Pregătirea situațiilor și rapoartelor de analiză financiar-contabilă;

Implementarea activităților de resurse umane în conformitate cu prevederile legale.

Oferim:

Oportunități de dezvoltare profesională;

Salariu motivant în functie de cunoștinte și experiență;

Șansa de a face parte dintr-o echipă cu o foarte bună pregatire profesională;

Mediu de lucru.