Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- Studii economice finalizate
- Preferabil cu experienta in retail
- Abilitati si experienta in folosirea calculatorului (Office si programe contabile - avantaj utilizare WinMentor)
- Persoana responsabila, organizata si atenta la detalii
- Adaptabilitate pentru lucrul individual si in echipa
- Utilizator independent de limba engleza (cel putin nivel mediu scris si verbal)
Descrierea jobului
- Inregistrarea documentelor primare in WinMentor (facturi, chitante, bonuri fiscale etc.)
- Intocmirea fiselor mijloacelor fixe si tinerea evidentei obiectelor de inventar
- Contabilizarea extraselor de cont, in lei si valuta, la toate bancile cu care colaboreaza societatea, reconcilierea soldurilor, pregatirea platilor on-line
- Contabilizarea deconturilor si a avansurilor, gestionarea numerarului din casieria societatii, intocmirea registrului de casa
- Verificarea vanzarilor si a documentelor aferente, conform procedurilor societatii
- Evidenta HR (contracte, adeverinte, acte aditionale, REVISAL, precum si alte acte necesare bunei desfasurari a activitatii de personal-salarizare)
- Intocmeste rapoarte specifice activitatii la cererea superiorilor
- Mentine o buna colaborare cu punctele de lucru ale firmei in ceea ce priveste schimbul de documente si informatii contabile si HR