Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte
- Atentie la detalii;
- Capacitate de concentrare, analiza si sinteza;
- Capacitate de a stabili relatii, toleranta, calm, perseverenta;
- Competente de a lucra in echipa;
- Abilitati de rezolvare a problemelor.
- Minim 1 an experienta.
Responsabilitati / Realizari
• Inregistrarea si arhivarea documentelor financiar-contabile in functie de centrele de cost existente;
• Evidenta comenzilor/anexelor facturilor primite/emise (semnaturi, stampile responsabili);
• Intocmire deconturi de cheltuieli/ordine de deplasare daca este cazul; Intocmire liste de avansuri din trezorerie;
• Emite facturile catre clientii companiei in baza informatiilor primite de la clientii interni (Saga/Coupa);
• Confirmari sold parteneri (reconcilieri fise de cont);
• Intocmeste saptamanal lista facturilor emise si neincasate;
• Intocmeste saptamanal lista facturilor primite scadente;
• Intocmire fisiere plati furnizori, salarii, taxe stat;
• Inregistrare incasari si plati la zi conform extraselor bancare, atat in programul de contabilitate, cat si in programul de urmarire cash flow;
• Pregateste diverse rapoarte cerute de superiori, precum si raportari/situatii diverse pentru departamentele interne;