Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

Puterea ta secreta este să trimiti cifrele din afaceri la locul lor? Super-puterea noastră este să înfruntăm orice provocare din afacerile romanesti cu cifre neorganizate si sa le facem sa spuna o poveste. Dacă vrei să ne unim puterile si sa construim o poveste din cifre care sa fie inteleasa de parteneri, Hai în echipa noastră!


Ne-ar plăcea să fii o persoană integră, comunicativă și dinamică; să îți placă munca în echipă și depășirea propriilor limite.

Căutăm oameni optimiști, perseverenți, cu initiativa, pasionați de ceea ce fac și orientați spre soluții!

Pentru noi oamenii reprezintă cea mai mare valoare, de aceea punem un accent deosebit pe relațiile dintre colegi, colaboratori și clienți. Fiecare membru al echipei lucrează cu pasiune și entuziasm, se implică cu nițiativă, abordează activitatea cu profesionalism și etică.

Împreună ne dezvoltăm personal și profesional.


Cerințe:

  • Reprezintă un avantaj experiența de minim 2 ani in domeniul contabilitatii
  • Examenul de acces la CECCAR reprezinta un plus
  • Este necesară experienţa într-o societate de contabiltate.
  • Abilități excelente de comunicare, time management, orientare către client și soluții, proactivitate;
  • Abilități foarte bune de lucru în echipă;
  • Inițiativă, buna organizare și perseverență;
  • Rapiditate și productivitate;
  • Preocupare pentru dezvoltarea profesională, deschidere către lucruri noi și învățare rapidă.

Descrierea jobului

Locația: București, intersectia B-dul Uniri cu B-dul Nerva Traian

Program: Full-time, Luni-Vineri: 08:00 – 17:00, cu pauză de masă

Beneficii:

  • Un mediu de lucru profesionist, cald si prietenos unde poți dezvolta multe abilități profesionale.
  • Salariu fix stabilit in functie de nivelul de pregatire 
  • Tichete de masa /card
  • Abonament sanatate dupa primele 6 luni de prezenta in companie
  • Prime cu diverse ocazii sau fara nici o ocazie
  • Bonus trimestrial in functie de indicatorii de performanta - dupa perioada de integrare 
  • Atmosferă de lucru pozitivă, alături de o echipă tânără și profesionistă.

Responsabilitati

  • Operarea documentelor contabile pe fenomene economice in softurile agreate (Saga, WinMentor, Nexus Erp etc)
  • Aplicarea tratamentelor fiscale pentru operatiunile curente si cele atipice
  • Intocmirea de rapoarte specifice catre clienti 
  • Actualizarea procedurilor de lucru 
  • Comunicarea rapida si eficienta cu clientii si echipa 

Descrierea companiei

Inspiram antreprenorii romani, onesti si asumati, sa-si implineasca mai repede visul, prin consultanta financiar-contabila la cel mai inalt nivel, sustinuta de tehnologii performante in domeniu.

Misiunea noastră: sa transmitem siguranta, claritate si predictibilitate clientilor nostri in luarea deciziilor.

Secretul reușitei noastre constă în pasiunea pentru contabilitate. Experiența de peste 25 de ani ne-a ajutat să înțelegem mai bine nevoile clienților și să identificăm rapid soluții eficiente.

Pentru noi contează:

  • Atitudinea proactiva
  • Munca în echipă
  • Comunicare eficientă
  • Dezvoltare profesională
  • Îmbunătățirea permanentă a serviciilor
  • Soluții rapide și flexibilitate
  • Integrarea feedback-ului


Abia așteptăm să te cunoaștem!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Documents Storage Solutions SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Documents Storage Solutions SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Documents Storage Solutions SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?