Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea postului:
- Verificare facturi furnizori si a documentelor suport;
- Intregistrare documente in programul de contabilitate;
- Evidenta obiectelor de inventar, materialelor consumabile, etc.
- Pregatirea listelor de inventar si centralizarea raspunsurilor, pentru inventarierea anuala a patrimoniului;
- Scanare / Arhivare documente financiar-contabile;
- Alte operatiuni si situatii solicitate in activitatea financiar-contabila;
- Depunere, ridicare documente la / de la ANAF, Taxe Locale, etc.
Cerinte:
- Cunostinte elementare in domeniul financiar/contabil;
- Absolvent al unei facultati cu profil economic, de preferat sectia contabilitate/finante;
- Cunoștințe bune de operare PC: Microsoft Office (Excel, Word) și abilități de operare în programe specifice de contabilitate;
- Limba engleza nivel mediu;
- Persoana analitica, bine organizata; capacitate de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor;
- Atent la detalii, orientat spre rezultate.