Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Mentinerea evidentei la zi a contractelor de inchiriere, a actelor aditionale, a Notificarilor, a proceselor Verbale de Intrare in Spatiu si Iesire din spatiu;
- Urmarirea derularii contractelor de inchiriere pentru spatiile de birouri inchiriate de la primirea contractului pana la inchiderea contractului prin: emiterea facturilor de garantie, emiterea facturilor de chirie lunara si mentenanta pe baza Proceselor Verbale de Intrare in spatiu, emiterea facturilor de utilitati pe baza consumurilor inregistrate, emiterea de facturi de stornare de garantie la inchiderea contractului de inchiriere pe baza Procesului Verbal de Iesire din spatiu;
- Indosariere documente contabile respectiv: facturi de achizitii si facturi de servicii prestate, extrase bancare, deconturi de cheltuieli, registre de casa, etc.
- Mentinerea relatiei cu furnizorii de servicii externalizate, preluarea de documente contabile de la acestia, mentinerea relatiei cu Administratia Finantelor Publice si DITL pe baza dosarelor intocmite de contabilii seniori.
Cerinte:
- Persoana organizata, atenta la detalii, cu gandire analitica, riguroasa, corecta, cu rezistenta la stres, avand capacitatea de a respecta termenele limita si de a indeplini sarcinile la timp, tenace si motivata de rezultat.
- Absolvent Facultate cu profil economic.
- Experienta minim 1 an in Contabilitate;
- Limba engleza cel putin la nivel conversational.