Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea postului
Postul presupune activitate contabila simpla, logistica acte contabile, operare zilnica facturi, nir-uri, chitante, cmr-uri, intrari/iesiri acte simple bonuri consum.
Responsabilitati:
- Intocmirea, inregistrarea si evidenta facturilor de lienti si furnizori (interni/externi);
- Evidenta mijloacelor fixe si obiecte de inventar, reevaluare active, proces inventariere;
- Confirmari de sold clienti si furnizori;
- Mentinerea relatiei cu firma de contabilitate;
- Arhivarea documentelor contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic
Cerinte:
- Studii economice superioare;
- Pregatire profesionala si experienta practica in domeniul contabilitatii de minim 1 an;
- Cunostinte operare PC (MS Office, Internet, Outlook) si programe de contabilitate / gestiune;
- Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu;
Aptitudini:
- Excelente abilitati de organizare, planificare si comunicare;
- Atentie la detalii si perseverenta in atingerea obiectivelor;
- Capacitatea de a lucra in echipa, sociabilitate, deschidere;
- Capacitate de culegere, clasificare şi interpretare a informaţiilor, pregatire de materiale şi rapoarte.
Beneficii:
- Se negociaza in functie de experienta viitorului candidat;
- Abonament medical la clinica privata;
- Alte beneficii oferite angajatilor companiei;