Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte:
- Cunostinte de operare PC (Excel,Word, Outlook)
- Dorinta de dezvoltare intr-o companie de outsourcing si gestionarea mai multor proiecte simultan
- Atentie la detalii
- Abilitatea de a lucra cu termene limita
- Seriozitate si perseverenta
- Abilitati bune de comunicare si lucru in echipa
Responsabilitati:
- Inregistrarea documentelor contabile in soft-ul de contabilitate
- Intocmirea si inregistrarea situatiilor analitice
- Verificarea corectitudinii documentelor primare si /sau a lucrarilor de contabilitate intocmite de client conform legislatiei in vigoare;
Descrierea jobului:
- Primeste si verifica documentele primare in sensul constatarii respectarii prevederilor legale in ceea ce priveste modul de intocmire al acestora;
- Analizeaza exactitatea si cronologia activitatii economice documentele societatii si sesizeaza eventualele neconcordante si/sau nerespectari ale prevederilor legale in vigoare;
- Raspunde de corectitudinea inregistrarilor contabile efectuate in aplicatia informatica;
- Urmareste si verifica inregistrarea in parametrii functionali a aplicatiilor de gestiune si contabilitate, cu respectarea prevederilor legale in vigoare privind tinerea evidentelor contabile si alte norme;
- Indosarierea si pastrarea in ordine cronologica a documentelor de lucru (facturi, deconturi, declaratii lunare catre organismele statului, contracte, note contabile manuale etc);
- Intocmirea corecta a documenteleor primare, facturi, NIR-uri, chitante, bilete la ordin.
- Operatiuni de verificarea stocurilor la inchiderea lunii;
- Efectueaza inregistrari in fisiere extracontabile;
- Efectueaza rapoarte interne;
- Participa la activitatile de inchidere de luna/an;
Oferim:
-
- Contract perioada nedeterminata
- Program de lucru full time
- Pachet salarial atractiv
- Locatia: Oltenita