Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilități:
- Procesează documentele aferente avansurilor de trezorerieurmărește decontarea la timp a avansurilor acordate și întocmește lunar/ori de câte ori este nevoie situația avansurilor nedecontate pe persoane;
- Păstrează legătura cu salariații firmei pentru clarificarea avansurilor nejustificate;
- Procesează facturi leasing financiar, precum și deconturile de asigurări aferente leasing financiar, urmărește plata în timp util a acestora;
- Procesează facturi aferente recepțiilor de marfă între entitățile Grupului, precum și urmărirea soldului facturi de primit aferent recepțiilor de marfă;
- Participă la inventarierea patrimoniului societăţii ori de câte ori este solicitat;
- Postare tranzacții recurente aferente cont 471 – Cheltuieli inregistratea în avans și verificare ulterioară;
- Introducere date pentru prelucare Declarații lunare, 390;
- Pregătește diferite rapoarte solicitate de managementul companiei.
Cerințe:
- Experință într-o poziție similară: 1 an;
- Absolvent de studii superioare;
- Cunoștințe teoretice de contabilitate;
- Capacitate de organizare și comunicare, specifice activității financiar-contabile;
- Capacitate de a respecta termenele limită;
- Cunoștințe Operare Computer: Word, Excel, Power Point, etc;
- Limba engleză - constituie un avantaj.
Locație: Pleașa
Durata contract: perioadă determinată 2 ani