Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati:

  • Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;
  • Efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul companiei;
  • Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc.
  • Realizarea lunara a ordinelor de compensare acolo unde este cazul.
  • Colectarea si inregistrarea in contabilitate a chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, deconturilor si documentelor aferente platilor efectuate de firma, completarea si inchiderea zilnica a Registrului de casa.
  • Colaborarea stransa cu celalalte departamente ale societatii.
  • Participarea la inventarierea anuala in vederea inchiderii bilantului contabil si furnizarea datelor corecte si complete membrilor comisiei de inventariere.
  • Respecta prevederile legale in domeniu;
  • Cunoaste si contribuie la realizarea politicilor si obiectivelor organizatiei;
  • Se achita de atributiile prevazute in fisa postului si de sarcinile concrete de munca conform criteriilor de performanta ale postului;
  • Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/preluarea documentelor contabile.

 

Cerinte :

Cerinte specifice:

  • Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii.
  • Lucrul in echipa;
  • Abilitati bune de comunicarea cu colegii si cu celelalte departamente;
  • Orientarea spre rezultat;
  • Multitasking, capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate.
  • Atentie sporita pentru detalii;
  • Rezistenta la stres;
  • Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor.
  • Implicare si spirit de initiativa.
  • Pregatire: studii de profil economic;
  •  Cunostinte: operare pe calculator; cunostinte de operare in SAP constituie un avantaj
  • Experienţă:
    • sa probeze o vechime de cel putin 3 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile;

 

Cunoştinţe specifice necesare: .

  • sa posede cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil;
  • sa posede cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;
  • sa probeze o buna cunoastere a conducerii contabilitatii computerizate;
  • cunoasterea limbii engleze la nivel de comunicare constituie un avantaj.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la DRUCKFARBEN ROMANIA SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la DRUCKFARBEN ROMANIA SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are DRUCKFARBEN ROMANIA SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?