Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;
- Efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul companiei;
- Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc.
- Realizarea lunara a ordinelor de compensare acolo unde este cazul.
- Colectarea si inregistrarea in contabilitate a chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, deconturilor si documentelor aferente platilor efectuate de firma, completarea si inchiderea zilnica a Registrului de casa.
- Colaborarea stransa cu celalalte departamente ale societatii.
- Participarea la inventarierea anuala in vederea inchiderii bilantului contabil si furnizarea datelor corecte si complete membrilor comisiei de inventariere.
- Respecta prevederile legale in domeniu;
- Cunoaste si contribuie la realizarea politicilor si obiectivelor organizatiei;
- Se achita de atributiile prevazute in fisa postului si de sarcinile concrete de munca conform criteriilor de performanta ale postului;
- Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/preluarea documentelor contabile.
Cerinte :
Cerinte specifice:
- Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii.
- Lucrul in echipa;
- Abilitati bune de comunicarea cu colegii si cu celelalte departamente;
- Orientarea spre rezultat;
- Multitasking, capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate.
- Atentie sporita pentru detalii;
- Rezistenta la stres;
- Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor.
- Implicare si spirit de initiativa.
- Pregatire: studii de profil economic;
- Cunostinte: operare pe calculator; cunostinte de operare in SAP constituie un avantaj
- Experienţă:
- sa probeze o vechime de cel putin 3 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile;
Cunoştinţe specifice necesare: .
- sa posede cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil;
- sa posede cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;
- sa probeze o buna cunoastere a conducerii contabilitatii computerizate;
- cunoasterea limbii engleze la nivel de comunicare constituie un avantaj.