Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
-experienta in domeniu minimum 3 ani;
-limba engleza nivel conversational;
-cunostinte de contabilitate, intocmire balanta/bilant, conturi active vs pasive, profit si pierdere;
-open minded, gandire logica, persoana structurata, organizata, inclinata spre imbunatatiri;
Descrierea jobului
-operarea zilnică a facturilor emise, a încasărilor pe facturi și în avans;
-operarea zilnică a facturilor de la furnizori pentru prestații diverse, precum și a plăților către aceștia;
-verificarea zilnică a soldurilor din bancă, casă și avansuri din trezorerie în lei;
-încadrarea corectă a documentelor contabilizate pe venituri și cheltuieli.
-Contabilizează facturile emise pentru clienții interni;
-Înregistrează încasările și plățile în lei conform extrasului de cont;
-Operează încasările și plățile în numerar conform registrului de casă;
-Operează avansurile din trezorerie conform deconturilor;
-Înregistrează facturi de prestații furnizori interni;
-Înregistrează intrări de marfă în baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe, DVI și NIR).