Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati
Intocmirea documentelor primare (deconturi de cheltuieli, registru de casa, facturi, etc);
Inregistrarea documentelor contabile in sistemul contabil (achizitii, vanzari, extrase bancare);
Depunerea de documente, cereri, solicitari la autoritatile fiscale;
Realizeaza verificari si punctaje pe conturile contabile, confirmari de sold;
Evidenta mijloace fixe in sistemul informatic
Intocmire declaratii fiscale
Procesare facturi furnizor de marfa
Activitati de casierie ( incasari si plati in numerar)
Cerinte
Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;
Experiență minim 3 ani în contabilitate;
Cunostinte de contabilitate si fiscalitate;
Bune abilitati de operare cu pachetul MS Office (Excel, Word, Outlook);
Atentie la detalii, minutiozitate, simt de raspundere;
Atitudine colegiala si deschidere spre invatare si colaborare.
Oferta noastra
Pachet salarial aliniat pietei;
Abonament la clinica medicala privata;
Abonament Bookster;
Acces la cursuri de formare profesionala;
Evenimente lunare interne (petreceri, concursuri cu premii) si programe de dezvoltare a echipei (2 teambuilding-uri / an);