Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Contabil
Studii superioare cu specializare in domeniul financiar contabil;
• Experienta de minim 2 ani pe un post similar – experienta intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj;
• Bune cunostinte utilizare PC, viteza la inregistrarea documentelor;
• Bune cunostinte de legislatie contabila si fiscala;
• Persoana ordonata, comunicativa, obisnuita cu lucrul in echipa, atenta la detalii, rezistenta la stres;
• Permis de conducere.
Responsabilitati:
• Postul este pentru un client
• Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, pe baza documentelor primite de la clienti
• Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile;
• Verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora;
• Verifica si/sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare;
• Asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a registrelor contabile, conform cu legislatia in vigoare;
• Verifica si/sau stabileste impozitele de plata, verifica/intocmeste declaratiile fiscale obligatorii si raspunde de inregistrarea acestora;
• Intocmeste declaratii TVA, Intrastat, mediu, impozit, bilanturi
• Tine evidenta mijloacelor fixe
• Organizeaza operatiile cu caracter financiar contabil necesare inchiderii exercitiului financiar si verifica documentele de inventariere anuala a patrimoniului;
• Elaboreaza situatiile financiare lunare si semestriale ale clientilor;
• Verifica modul in care se realizeaza reconcilierea evidentei AFP din fisa platitorului cu datele din contabilitate;
• Intocmeste raportari speciale pentru clienti;
• Mentine legatura cu clientii repartizati.