Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

- studii superioare economice în domeniul financiar contabil;
- experiență minim 5 ani în domeniu contabilitatii de productie si gestiune, organizare contabilă și coordonare departament financiar contabil;
- cunostințe solide în domeniul financiar contabil, fiscal, legislația în vigoare;
- Studii universitare sau post universitare economice finalizate;
- Cunoaștere excelentă a computerului și cunoastere a softului de contabilitateSAGA;
- Contabilitatea se tine in SAGA;

Descrierea jobului

  • Coordoneaza, verifica si raspunde de activitatea financiar-contabila a companiei;
  • Inregistreaza si asigura reflectarea in contabilitatea financiara a operatiunilor derulate de societate in conformitate cu reglementarile in vigoare;
  • Se informeaza permanent de legislatia din domeniul financiar-contabil si transmite informatiile necesare subordonatilor, dar si managementului companiei;
  • Intocmeste situatiile financiare si se asigura de permanenta respectare a legislatiei fiscale-contabile;
  • Intocmeste si verifica balanta, bilantul anual, inventarul societatii;
  • Asigura platile la termen a sumelor care intra in responsabilitatea firmei fata de bugetul de stat, fata de terti, conform prioritatilor stabilite de conducerea companiei;
  • Se informeaza si isi insuseste orice modificare legislative aparuta;
  • Informeaza conducerea societatii de modificarile legislative;
  • Asigura operatiunile de reconciliere operational/contabilitate;
  • Evidenta contabila a conturilor de furnizori si client;
  • Verifica evidenta stocurilor si controlul gestiunilor cu amanuntul;
  • Realizarea analizelor economice-financiare/ alte rapoarte catre managementul companiei;
  • Deplasari la institutiile statului: ANAF, ITM, etc.;
  • Inregistrarea documentelor financiar contabile;
  • Se deconteaza transportul;
  • Se ofera prime de Paste si de Craciun si alte avantaje.
  • In cei 28 de ani de functionare a societatii NU S-A INTARZIAT NICIODATA PLATA SALARIILOR.

Descrierea companiei

. TEHCOM . este o persoană juridică română cu capital integral privat care are ca obiect de activitate comercializarea unei game intregi de oteluri , metale si alte materiale de constructii aferente industriei metalurgice ce respecta intocmai standardele si normele de calitate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC TEHCOM SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC TEHCOM SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC TEHCOM SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?